Ulike måter å oppleve Vasa Museum på
126 anmeldelser
Kongelig kanaltur
38 anmeldelser
Anmeldt 10. desember 2018

Spennende svensk kulturhistorie, og vel verdt å få med seg dersom du skal til Stockholm. Sveriges stolthet sank 1,3 km fra slippen grunnet feilkonstruksjon....
Nyt det håndverksmessige snikkerarbeidet som ble utført for snart 400 år siden.

Ikke noe sted for små barn.
Skygg unna kafeen. Skikkelig turistfelle. Høye priser - "fabrikkprodusert" mat - ikke rengjorte bord.

Dato for opplevelse: desember 2018
1  Takk, johnkennetha63
Anmeldt 20. oktober 2018

Et must ved besøk av Stockholm. En spennende og utrolig historie, godt og imponerende presentert. Fine lokaler, nyttig og godt tilpasset informasjon.
Anbefales !

Dato for opplevelse: september 2018
1  Takk, otomlie
Anmeldt 14. oktober 2018

Til en rimelig pris kan du besøke skipet og deres gjenstander som ligger rundt skipet med tekst. Fantastisk imponerende jobb som er gjort på museet, så det er ikke bare skipet som er intressant.

Dato for opplevelse: oktober 2018
1  Takk, torsteine477
Anmeldt 7. oktober 2018 via mobile enheter

Et museum man bør besøke. Skipet kan ikke beskrives i en kort tekst, men museet holder meget høy standard. Jeg var med på en guidet omvisning. Mens omvisningene med engelsktalende guide var veldig fulle, hadde min svensktalende guide bare meg og tre andre å ta seg av. Dette gjorde omvisningen veldig informativ og den kunnskapsrike guiden gjorde en utmerket jobb med å bringe historien til live.

Dato for opplevelse: august 2018
1  Takk, Tommy G
Anmeldt 4. oktober 2018 via mobile enheter

Et flott og interessant museum på alle måter. Spennende å se både skipet og utstillingene rundt. Passer godt for alle aldre. Anbefales på det varmeste.

Dato for opplevelse: oktober 2018
1  Takk, ptl001