“Fantastisk mat, vin og atmosfære”
Anmeldelse av Spesso

Spesso
Vurdert som nr. 1 392 av 3 594 Restauranter i Stockholm
Omgivelser: Norrmalm
Omgivelser: Norrmalm
Anmeldt 18. september 2021 via mobile enheter

Spiste her mens jeg var på forretningsreise i Stockholm. Atmosfæren er veldig god med masse mennesker og ganske høy musikk. Utsikten fra restauranten er i tillegg enestående. Maten var utsøkt. Jeg hadde tunfisk, biff og creme brulee. Kjøttet var akkurat riktig stekt. I tillegg er vinkartet veldig omfangsrikt. Vi hadde en pinot noir fra USA og den passet godt både til fisken og kjøttet. Her kommer jeg garantert tilbake.

Dato for besøk: september 2021
1  Takk, 558christiank

Anmeldt 19. juli 2022 via mobile enheter

Dato for besøk: juli 2022
Anmeldt 3. juli 2022 via mobile enheter

Dato for besøk: juli 2022
Anmeldt 25. august 2021 via mobile enheter

Anmeldt 16. august 2021 via mobile enheter

Reisende som så på Spesso, så også på

Stockholm, Stockholm

Har du vært i Spesso? Del dine erfaringer!