Geir B
3,0 av 5 boblerSovekvalitet
Per H, ChefHotel Hellstens Malmgard, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 28. juni 2019
Hej Geir,

Tack för att du tagit dig tid att skriva en recension om din vistelse hos oss, vi uppskattar dina fina ord.
Vad roligt att du gillade vår charmiga byggnad och lugna läge

Hellstens Malmgård är beläget i en fantastisk fastighet från 1770-talet som numera är kulturskyddad. För att bevara husets historia har renoveringen till hotell gjorts ytterst försiktigt. Detta har lett till att alla rum är unika och skiljer sig från varandra i både storlek och form. Vissa rum är väldigt små eller har snedtak och andra är större. Då alla våra rum är av olika karaktär får våra gäster gärna säga till i receptionen om de inte är nöjda med sitt rum. Vi försöker alltid byta till ett som passar bättre när möjlighet finns.

Jag hoppas att vi får nöjet att ha dig som gäst hos oss snart igen, det är alltid trevligt med återkommande gäster.

Med vänliga hälsningar,

• eDreams
1.0 km fra Hotel Hellstens Malmgard
Se flere hoteller i Stockholm
Anmeldt 13. september 2017 via mobile enheter

Hotellet ligger fint til, det er et stille og rolig strøk. Dersom du liker det moderne (som meg selv) er dette ikke det rette hotellet :)
Vi hadde et av de mindre rommene. Det opplevdes for trangt. Lavt under taket, bittelite bad og dårlig plass til å plassere to kofferter.
Frokosten var helt OK, men liten spiseplass. Måtte spise et annet sted den ene dagen, et kaldt "rom" utafor gjestenes soverom.
Interiøret er rotete. Les; for mange ulike møbler plassert overalt. Utemøblene var usjarmerende værslitte.
Siden det er et gammelt sted, kunne det fremstått mer sjarmerende, dersom en ordnet en gjennomgående stil.

Dato for oppholdet: september 2017
Takk, Frkdesiree
Anmeldt 25. april 2017

Jeg hadde et svært hyggelig opphold og helg her. Vi fikk et flott og romslig rom med fin utsikt over inngangsgården. Flott og historisk innredet hotell. Rask og smidig service, inn- og utsjekk. Vi fikk raskt hjelp/service hvis vi trengte det. Meget kort vei til metroen. Meget god frokost, selv om jeg kunne ønsket meg litt bedre og mer variert utvalg av grovt brød og pålegg. Kommer gjerne tilbake.

Dato for oppholdet: april 2017
Takk, Svein-Erik B
Per H, Chef på Hotel Hellstens Malmgard, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. april 2017

Hej Tarufo,

Tack för en så fin recension, dina ord värmer! Lite extra glada blir vi att ni uppskattat servicen från personalen.
Att ni önskar komma tillbaka till oss är det bästa betyget vi kan få och vi ser fram emot att snart få hälsa er välkomna igen!

Vänliga Hälsningar
Emma Lindberg Borg
Hotelchef

Anmeldt 29. november 2016

Vi hadde et lite rom, men sannelig var det plass til himmelseng. Veldig trivelig betjening, som var behjelpelig med det meste. Gratis kaffe i "glasrummet", hvor det var trådløst nett, som i resten av hotellet. Baren var resepsjonen, så det ble et par øl.

Malmgård ligger på Söder og rett ved t-banestasjonen Zinkensdam. Så det er null problemer å komme seg rundt i byen. Det er heller ingen maraton å tråkke rundt på Söder.

Et hotell med personlighet, og ikke minst god frokost. Langt bedre enn kjede(lige) hoteller.

Dato for oppholdet: februar 2016
Takk, fjohnsen
Anmeldt 25. september 2015

Hellstens Malmgard er et anderledes hotell. Det gamle jaktslottet er en perle i Stockholm og byr på kos og hygge i rolige og fine omgivelser. Samtidig som det ligger litt utenfor kjernen av Södermalm, er det mange hyggelige plasser i nærheten og du finner nydelige restauranter og barer i umiddelbar nærhet. Hotellrommene er unike og forskjellige. Vi bodde på loftet, med takbjelker og takvinduer. Rent og pent! Stille og rolig. Artig hotell med god frokost og hyggelig betjening. I tillegg har de en nydelig hage hvor man kan nyte forfriskninger i sol!

Dato for oppholdet: september 2015
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, W6557CEchristinem
Anmeldt 3. mai 2015

Fint med et hotel som er litt annerledes enn de vanlige upersonlige kjedehotellene. Her er ingen rom like og hotellet har helt klart en egen sjarm der det ligger sentralt plassert på Søder. Kort vei til Horngatan og T-banen (to stopp til Gamal Stan). Likevel er det helt stille. Hører knapt en bil når man sitter på terrassen.
Det eneste negative er at resepsjonen er underbemannet. Kun en person som skal ta hånd om all inn/utsjekking, servere fra baren, vise gjestene til rommet osv osv. Ble mye venting...

Dato for oppholdet: mai 2015
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
1  Takk, Pellemat