Gratis avbestilling frem til 13.08.21
Agoda.com
Expedia.comUSD 114
HurbUSD 126
Anmeldt 24. juli 2018 via mobile enheter

Fint Hotel med flott beliggenhet. Bra frokost. Hyggelig betjening. Trangt i parkeringskjelleren. Pass på bilen din. Gangavstand til ALT. Varmt på rommene. Airconditionanlegget på hotellet virket ikke. Men vi kommer gjerne igjen. Uteplassen i bakgården stenger klokka 22.00. Det er alt for tidlig.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, kents405
Tina K, Reservations på Mornington Hotel Stockholm City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. juli 2018

Tack för ert besök och för din recension Jag beklagar att det var för varmt på rummet och uppskattar din feedback. Välkomna åter!

Anmeldt 15. juli 2018 via mobile enheter

Veldig fornøyd med dette hotellet. Bra location og de som jobber i resepsjonen var veldig hjelpsomme og gjorde besøket utmerket. Koselig bar og bakgård man kan spise frokost i. Kommer tilbake neste gang vi er i Stockholm.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, Tiril S
Tina K, Reservations på Mornington Hotel Stockholm City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juli 2018

Tack för besöket och för din recension. Varmt välkommen åter!

Anmeldt 19. juni 2018 via mobile enheter

Litt annerledes men veldig rask og hyggelig innsjekking. Betjeningen er veldig service innstilt. Rommet er greit men ingen luksus, prisen man betaler for oppholdet er pga. beliggenheten til sentrum. Standar kontinental frokost. I bakgården ligger det en veldig hyggelig utested med stoler og parasoller hvor frokosten også kan inntas. Dette er et litt eldre hotell med litt dårlig støy demping for lyder utenfra. Har en betalings garasje som er veldig trang.

Dato for oppholdet: juni 2018
1  Takk, arnel870
Tina K, Reservation på Mornington Hotel Stockholm City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juni 2018

Tack för ditt besök och din recension. Varmt välkommen åter!

Anmeldt 31. mai 2018 via mobile enheter

Hotell Mornington Hotel Stockholm City er et koselig hotell med gangavstand til det meste. Noe vi syntes var veldig bra. Frokosten var grei, med et variert utvalg. Bonus var trædgården hvor det bugnet av blomster og flotte grønne vekster, et ypperlig sted å nyte sin frokost.
Personalet var vennlig og imøtekommende, vi følte oss velkommen. Det eneste vi har å bemerke er at rommet, og badet var i minste laget.

Dato for oppholdet: mai 2018
Takk, tovethuens
Tina K, Reservations på Mornington Hotel Stockholm City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. juni 2018

Tack för besöket och för recensionen. Tack även för beröm och feedback, vi uppskattar det. Varmt välkomna åter!

Anmeldt 29. mars 2018

Grei beliggenhet. Frokost var OK, men begrenset utvalg. Små rom. Iskaldt badegulv uten varmekabler. Ingen minibar. Hotellvindu vendt mot returstasjon for søppel og våknet hver morgen kl 06 av bråket fra søppelavhenting, noe som var svært enerverende.

Romtips: Velg et annet hotell
Dato for oppholdet: mars 2018
Takk, ninavaernes
Tina K, Reservations på Mornington Hotel Stockholm City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. mars 2018

Tack för ditt besök och för att du lämnat en recension. Jag beklagar oljudet från sophämtningen och att du hade det kallt på rummet. Vi uppskattar din feedback och arbetar hela tiden på att bli bättre. Vi hoppas att du återkommer och att vi kan ge ett bättre intryck.