Booking.comUSD 128
Anmeldt 5. september 2018

Dato for oppholdet: august 2018
  • Reisetype: Reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Louise S, Receptionschef på Scandic Sjofartshotellet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. oktober 2018

Anmeldt 6. juni 2018 via mobile enheter

Stort hotell midt i Stockholm sentrum med gåavstand til det meste, og med superkul takterasse som absolutt er verdt et besøk . Fellesarealer generelt var tøffe, og frokosten god om enn veldig «crowdy».
Veldig små rom som på ingen måte var verdt prisen. Vi var der under Stockholm maraton, så mulig det skrudde prisene opp...

Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, 468rikker
Wilhelm F, Front Office Manager på Scandic Sjofartshotellet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. juli 2018

Hej Rikke R,

Tack för ditt omdöme och att ni valde att bo hos oss på Scandic Sjöfartshotellet.
Våra priser är konkurrensmässiga i Stockholm City och baserade på utbud/ efterfrågan.
Ni har helt rätt att en stor eventhelg som Stockholm Marathon påverkar priserna hos oss då efterfrågan den här helgen generellt sett är högre än vanligt.

Det glädjer mig att ni trivdes hos oss och vi hoppas att vi får se er hos oss framöver igen,
Varmt välkomna tillbaka till oss,
Med vänlig hälsning,

Wilhelm Fajers
Front Office Manager & Act. Reservations Manager
Scandic Sjöfartshotellet & Scandic Gamla Stan

Anmeldt 19. november 2017

Bodde her i ei natt og rommet var et twinroom som var svært lite og standarden var ikke mer enn grei. Rent og fint bad. Beliggenheten er god og det samme er frokosten. Et helt greit hotell om man er i Stockholm ei helg.

Dato for oppholdet: november 2017
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, 805sveine
Wilhelm F, Front Office Manager på Scandic Sjofartshotellet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. november 2017

Hej Svein,

Tack för din feedback om din vistelse hos oss på Scandic Sjöfartshotellet.
Jag kan se att ni har bott på ett av våra kombirum som inte har renoverats ännu och jag kan bara instämma - de är slitna.

Detta kommer att åtgärdas i början av 2018 då vi ska renovera dessa rum så att de håller samma fräscha standard som våra andra rum,

Om ni kommer till oss igen, skicka gärna ett mail så ska vi se till att ni får ett av de nyrenoverade rummen!

Varmt välkomna tillbaka,
Med vänlig hälsning
Wilhelm F

Anmeldt 5. november 2017 via mobile enheter

Vi var i Stockholm med et vennepar ei helg. Hotellet har god beliggenhet nære gamla stan. Rommet var ok, men lite. Vindu ut mot gata. Rent. Hyggelig og god service. Var en liten tur i baren en kveld. Bartenderen jobbet særs langsomt og hadde ikke oversikt over hva man kunne tilby eller hvordan det skulle tilberedes. God frokost.

Dato for oppholdet: november 2017
2  Takk, 276j_rnk
Wilhelm F, Front Office Manager på Scandic Sjofartshotellet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. november 2017

Hej Jörn K,

Tack för ditt omdöme och din feedback,

Vad roligt att ni uppskattade vårt centrala läge, mitt i hjärtat av Stockholm samt frukost och servicen på hotellet.

Varmt välkommen tillbaka till oss,
Med vänlig hälsning
Wilhelm

Anmeldt 9. juni 2017 via mobile enheter

Vi fikk først et rom i 2.etg, det hadde sikkert ikke vært pusset opp siden 1980. Heldigvis fikk vi flytte opp i 4.etg, som var et lite hakk bedre. Men vær obs på at twin rom er et enkeltrom der de henter ut en ekstra seng fra skapet. Mye støy fra gaten, for du må ha vindu åpent fordi det ikke er luft på rommet. Ingen housekeeping mens vi bodde der. Frokosten er ikke mer en du kan forvente. Altfor dyrt i forhold til kvaliteten du får.

Dato for oppholdet: juni 2017
2  Takk, FrkLarsen
Louise S, Front Office Manager på Scandic Sjofartshotellet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. juni 2017

Hej,

Tack för att du tagit dig tiden att skriva om oss. Det är viktigt för oss att få veta vad vi kan bli bättre på. Jag kommer att föra vidare din feedback till de avdelningar som är berörda.

Vänliga hälsningar

Louise Sörensen