Anmeldt 25. februar 2019

begynte dårlig med lang ventetid på innsjekking.
God beliggenhet, men vanvittig gamle små rom. Og i tillegg var det på mitt enkeltrom satt inn en stor skapseng. Og baren på hotellet stengte kl. 2200. Så det blir med det ene forsøket her.

Dato for oppholdet: februar 2019
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, Terjetso
Louise S, Front Office Manager på Scandic Sjofartshotellet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. april 2019

Hej,

Tack för att du tagit dig tiden att skriva om oss. Våra standard-rum är generellt lite mindre, något som vi har kvar sedan vi var ett härbärge för sjömän. Sängskåpet går att både öppna och stänga, och vi brukar endast öppna dessa om det är två personer boende i rummet. Jag hoppas att det inte störde dig allt för mycket.

Ha en fin dag,

Louise Sörensen

Anmeldt 6. november 2018 via mobile enheter

2.gang på dette hotellet... fortsatt like bra som forrige gang. Betjeningen er så serviceminded og hjelper deg til å ordne alt som måtte dukke opp ... kort avstand til fotografiska og gamlebyen..dette hotellet med takterrasse rom...omg

Dato for oppholdet: november 2018
Reisetype: Reiste alene
Takk, Israil I
Louise S, Receptionschef på Scandic Sjofartshotellet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. desember 2018

Hej,

Tack för att du skrivit och oss och tack för dina fina ord! Jag kommer att vidarebefodra dina kommentarer till alla på hotellet!

Jag hoppas att du kommer tillbaka snart igen!

Vänliga hälsningar

Louise Sörensen

Anmeldt 5. september 2018

Dato for oppholdet: august 2018
  • Reisetype: Reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Louise S, Receptionschef på Scandic Sjofartshotellet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. oktober 2018

Anmeldt 6. juni 2018 via mobile enheter

Stort hotell midt i Stockholm sentrum med gåavstand til det meste, og med superkul takterasse som absolutt er verdt et besøk . Fellesarealer generelt var tøffe, og frokosten god om enn veldig «crowdy».
Veldig små rom som på ingen måte var verdt prisen. Vi var der under Stockholm maraton, så mulig det skrudde prisene opp...

Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, 468rikker
Wilhelm F, Front Office Manager på Scandic Sjofartshotellet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. juli 2018

Hej Rikke R,

Tack för ditt omdöme och att ni valde att bo hos oss på Scandic Sjöfartshotellet.
Våra priser är konkurrensmässiga i Stockholm City och baserade på utbud/ efterfrågan.
Ni har helt rätt att en stor eventhelg som Stockholm Marathon påverkar priserna hos oss då efterfrågan den här helgen generellt sett är högre än vanligt.

Det glädjer mig att ni trivdes hos oss och vi hoppas att vi får se er hos oss framöver igen,
Varmt välkomna tillbaka till oss,
Med vänlig hälsning,

Wilhelm Fajers
Front Office Manager & Act. Reservations Manager
Scandic Sjöfartshotellet & Scandic Gamla Stan

Anmeldt 19. november 2017

Bodde her i ei natt og rommet var et twinroom som var svært lite og standarden var ikke mer enn grei. Rent og fint bad. Beliggenheten er god og det samme er frokosten. Et helt greit hotell om man er i Stockholm ei helg.

Dato for oppholdet: november 2017
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, 805sveine
Wilhelm F, Front Office Manager på Scandic Sjofartshotellet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. november 2017

Hej Svein,

Tack för din feedback om din vistelse hos oss på Scandic Sjöfartshotellet.
Jag kan se att ni har bott på ett av våra kombirum som inte har renoverats ännu och jag kan bara instämma - de är slitna.

Detta kommer att åtgärdas i början av 2018 då vi ska renovera dessa rum så att de håller samma fräscha standard som våra andra rum,

Om ni kommer till oss igen, skicka gärna ett mail så ska vi se till att ni får ett av de nyrenoverade rummen!

Varmt välkomna tillbaka,
Med vänlig hälsning