kr 2 181
Anmeldt 15. mai 2018

Dato for oppholdet: mai 2018
  • Reisetype: Reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Maria N, Manager på Scandic Anglais, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. mai 2018

Anmeldt 5. januar 2018 via mobile enheter

Det mest positive med hotellet er den meget sentrale beliggenheten, med nærhet til det meste. Ellers oppfattet jeg hotellet som helt på gjennomsnittet rent kvalitetsmessig. Hyggelig bar rett ved inngangen ved resepsjonen. OK møtelokaler.

Dato for oppholdet: januar 2018
Takk, Norw50
Maria N, Manager på Scandic Anglais, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. januar 2018

Hi! Thank you so much for rating us and for leaving your feedback. We're so happy to hear that you loved the central location and the closeness to everything around and that you appreciated our nice lobby bar. If there is anything particular you think we can improve, I would be so grateful to hear your feedback. You are very welcome to email me: camilla.abrahamsson@scandichotels.com. Thank you in advance and I hope that we'll get the pleasure to welcome you back to us! Best regards, Camilla Abrahamsson

Anmeldt 27. august 2017 via mobile enheter

Dette er helt ok hotell i hjertet av Stockholm. Ikke noe mer. Lobbyen fremstår som en nattklubb både på dagtid og kveldstid med høy musikk og mye folk. Uvanlig, men ikke negativt av den grunn. Rommene er små, og ganske trauste. Kunne nok hatt behov for en liten oppussing. Badet var svært lite og inviterte kun til det mest nødvendige. God wifi og god frokost. Hyggelig personale.

Dato for oppholdet: august 2017
Takk, KennethO547
Maria N, Manager på Scandic Anglais, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. august 2017

Hi Kenneth! Thank you so much for rating us. We really appreciate hearing your feedback regarding the rooms. I'm not really sure which of our room categories you stayed in but I'm sorry that the size of it made you disappointed. Next time maybe you want to try one our spacious suites instead? I agree with you that some of our rooms are in need of some modernization, and I hope that this will soon be possible. As you say, our lobby bar is a popular meeting spot for our hotel guests as well as other guests - usually for work at daytime and drinks at night. I hope you could enjoy spending some time there! I'm very happy that you liked our rich breakfast buffet and our friendly & serviceminded staff. Hope that we'll have the pleasure to welcome you back soon! Best regards, Camilla

Anmeldt 17. august 2017 via mobile enheter

Hotellet valgte vi ut fra beliggenhet, samt at de kunne tilby et rom med fem sengeplasser. Det var perfekt for oss, og vi ble meget godt fornøyd med vårt opphold på rom 521 ved dette hotellet.
Frokostsalen var litt trang og hektisk, men maten var god med bredt utvalg. Hyggelig personale var det også.
Kjempefornøyd med hotellet, og vi kommer gjerne tilbake!

Dato for oppholdet: juli 2017
1  Takk, larsolavm
Maria N, Manager på Scandic Anglais, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. august 2017

Dear Lars Olav M
I am so glad you enjoyed your stay and I am grateful that you took the time to write a review!
I am looking forward to welcoming you back to Anglais!
Best,
Maria Nobel
Hotel Manager

Anmeldt 11. juli 2017

Et helt greit hotell svært sentralt beliggende i forhold til Stureplan med gode muligheter for shopping og restauranter i umiddelbar nærhet.
Baren som ligger på gatenivå ved inngangspartiet var populær og hadde svært godt utvalg. Kan kanskje virke støyende på noen at man må passere dette området på veg inn til hotellet om kvelden, men på den annen side viser det at det det er liv og røre og det er alltid trivelig å se folk more seg og ha det hyggelig.

Dato for oppholdet: juni 2017
  • Reisetype: Reiste med venner
1  Takk, Nor68
Maria N, Manager på Scandic Anglais, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. juli 2017

Hi Nor! Thank you so much for your lovely review. We're so happy to hear that you loved both the central location and our newly renovated and well-attended lobby bar. We also love to see our guests having a good time in our bar so I'm glad you agree with us! Hope you had a wonderful visit in Stockholm and welcome back to us soon! Best regards, Camilla Abrahamsson