6 personer ser på dette hotellet
Orbitz.comUSD 123
Anmeldt 25. juli 2019

Dato for oppholdet: juli 2019
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Päivi G, Hotelldirektör på Scandic Park, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. august 2019

Anmeldt 4. juli 2019 via mobile enheter

Perfekt beliggende hotell med gangavstand til det meste. Stille og rolig strøk. Fikk stort, nyoppusset familierom med god plass til 4. Store vindu som kunne åpnes, slik at det ble behagelig romtemperatur om natta også. Ba om rengjøring hver dag og fikk det. Veldig rent og fint. God frokost. Kommer veldig gjerne igjen.

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, Trude G
Päivi G, Hotelldirektör på Scandic Park, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. juli 2019

Hej Trude,
Tack för att ni valde Scandic Park för er vistelse i Stockholm och för att du skrev detta omdöme. Vad härligt att ni tyckte att allt var bra. Vi jobbar ständigt för att alla våra gäster ska ha en bra vistelse och är glada att ni uppskattade rummet och städningen. Vi är väldigt glada över att ni trivdes här hos oss. Hoppas vi ses snart igen!

Vänliga hälsningar,

Päivi Gäng – hotelldirektör

Anmeldt 18. februar 2019

Dato for oppholdet: februar 2019
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Päivi G, Hotelldirektör på Scandic Park, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. februar 2019

Anmeldt 3. juli 2017

Min kone og jeg valgte Scandic Park hotell for en rolig alenehelg uten unger og mas. Et lite stykke å gå fra Centralen, men har man lite bagasje er det en helt fin gåtur hvor du opplever det viktigste i Stockholm. Hotellet er også i nærheten av T-banen, og det er enkelt å ta taxi dit. Hotellet ser helt fint ut på utsiden, og har en enkel og koslig resepsjon rett i nærheten av bar og restaurantområdet. Vi fikk et helt OK rom med utsikt mot bakgråden, som i seg selv ikke var så fint, men det var veldig stille og rolig og vi kunne sove langt på dagen om vi ønsket det (frokost til 11 hver dag). Selve hotellet og rommene er ikke nye, men de er langt fra slitt. Det er helt ok, og personalet kan service så det veier opp for det du eventuelt finner av mangler.

Frokosten er veldig bra, selv for oss nordmenn som ikke trenger yoghurt og slikt på morgenkvisten (et helt bord var satt av til dette - så er det din greie så hopp ut i det). Ikke speilegg, men kokte i ulike varianter og eggerører, bacon, pølser m.m. For de som har allergi, som meg, så hadde de en hel avdeling med gode allergivennlige alternativer (både gluten- og laktose). Den svenske kaffen er svensk kaffe, og det søte lille ekstra til gjorde at også den fungerte helt ypperlig i slike rolige omgivelser.

Lørdagen fikk vi også låpne noen sykler av resepsjonen, og hadde en hel dag ute i fri luft for å utforske deler av Stockholm vi ikke hadde sett før. Til og med hjelm hadde de, og selv om det er enkle sykler så er det det som trengs når man skal bysykle.

Jeg vil anbefale Scandic Park for de som ønsker det rolig, og som ønsker en kort vei til restuaranter og "shoppingmekka" på Stureplan.

Romtips: Sliter du med støy be om et rom ut mot bakgården.
Dato for oppholdet: juni 2017
1  Takk, Vegar V
Päivi G, Hotelldirektör på Scandic Park, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. juli 2017

Hej Musikerpaatur,
Tusen tack för din positiva och utförliga recension i Tripadvisor. Uppskattar verkligen att du ger så detaljerd och god information om boendet på Scandic Park.
Hoppas vi ses snart igen!

Bästa hälsningar,
Päivi Gäng - hotelldirektör

Anmeldt 22. juni 2017

Dato for oppholdet: juni 2017
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com