Anmeldt 8. februar 2019 via mobile enheter

Det er slitt, ikke varme på badet, dårlig varmeanlegg på rommene (varmt og vanskelig å regulere) og svært trange rom, men sjarmerende er det. Svært enkel frokost. Hyggelig og god service, men hotellet trenger sårt til oppussing.

Dato for oppholdet: februar 2019
Takk, SveinTheTraveller
Anmeldt 6. juni 2017 via mobile enheter

Lite hotell, med en fin beliggenhet. Helt greit rom, med et veldig lite bad. Frokosten var enkel. Kaffe og te var tilgjengelig hele tiden. Det som trakk ned opplevelsen var en veldig hard seng. To netter førte til vond rygg.

Dato for oppholdet: juni 2017
Takk, mersol63
Annika H, Ägare på Lord Nelson Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. juli 2017

Hej Merethe 5

TAck för att du tog dig tid att skriva ett omdöme om oss. Det glädjer mig att du var i stora drag nöjd med din vistelse hos oss.

Hör gärna av dig till mig och berätta vilket rum du bodde i så att vi kan se över sängen i detta rum så att du kan komma tillbaka och sova gott.

TAck för att du tog dig tid och jag ser fram emot en kontakt med dig när det passar dig. Hjärtligt välkommen tillbaka oss.
LORD NELSON HOTEL

Annika Höft

Anmeldt 5. mars 2017 via mobile enheter

Hyggelig lite hotell midt i gamla stan. God service og sjarmerende rom. Vært hotellrom er oppkalt etter et skip som det finnes en modell av inne i rommet. Resten av hotellet av en klar maritim stil med utgangspunkt i lord Nelson som hotellet et oppkalt etter. Anbefales!

Dato for oppholdet: mars 2017
1  Takk, ukulelestrand
Annika H, Ägare på Lord Nelson Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. april 2017

Hej ukulelestrand

Tack så jätte mycket för dina fantastiska ord om Lord Nelson Hotel och härligt att läsa att du trivdes hos oss och att du uppskattade vår atmosfär samt att du rekommenderar vårt hotell till andra! Det värmer i mitt hjärta!

Tack för "femman" och hjärtligt välkommen tillbaka till oss.

kram och kärlek till dig.

hälsningar
Annika Höft

Anmeldt 26. september 2015

Jeg og min søster overnattet her i forbindelse med en U2 konsert i byen. Lord Nelson ble valgt på grunn av den sentrale beliggenheten og prisnivået. Jeg hadde ikke høye forventninger, og jeg må bare si,- hotellet var bedre enn jeg turte håpe på. Javisst, bygningen er gammel og stedvis slitt, men jeg forventet heller ikke noe nytt og fancy. Lord Nelson bød på rikelig med sjel og sjarme. Vennlige og hjelpsomme jenter i resepsjonen. Små, men rene rom. Alt pakket inn i maritimt tema. Om jeg kan sette fingeren på noe må det være at madrassen var i hardeste laget. Vi hadde rom ut mot gaten men var ikke plaget av støy. Visst hørte vi at folk var ute, men det var ikke til sjenanse for oss. Var svært godt fornøyd med oppholdet! Anbefales og jeg bor gjerne der igjen selv.

Dato for oppholdet: september 2015
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, GryVeb
Anmeldt 18. februar 2015

Hotellet har skjel, bra beliggenhet og hyggelig personale. Litt mye støy om natten på de rom som vender ut mot gågate . Rommene er små med særpreg. Hotellet trenger en generell oppussing, spesielt bade som ikke holder dagens krav til standard.

Dato for oppholdet: februar 2015
Takk, 168kjetilh
Annika H, Ägare på Lord Nelson Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. mars 2015

Hej Kjetil,

Varmt tack för din recension av vistelsen på Lord Nelson Hotel. Det gjorde oss verkligen glada att läsa om det du uppskattade under ditt besök hos oss. Och vi tar tacksamt emot all feedback från våra gäster! Vi ser kontinuerligt över vad vi kan göra för att förbättra boendet för er som besöker oss, och kommer under året att arbeta med att göra rummen än mer trivsamma.

Vi hoppas självklart att vi får en möjlighet att välkomna dig tillbaka i framtiden, fråga gärna efter vårt kostnadsfria medlemsprogram om du skulle komma tillbaka, The Collector's Club. Den ger alla våra återvändande gäster fina förmåner. Och man kan alltid efterfråga ett så tyst rum som möjligt, eftersom ljudläget skiljer sig lite åt beroende på var man bor i hotellet.

Önskar dig en fin avslutning på veckan!

Varm hälsning,

Annika Höft och personal