“Beliggenhet”

Beste priser for
Innsjekking dd/mm/åååå Utsjekking dd/mm/åååå
Prisene er for 1 rom, 2 voksne
Vis priser
Sammenlign beste priser fra populære reisesteder
og 9 sider til!
Crystal Plaza Hotel
Nr. 80 av 155 hoteller i Stockholm
Anmeldt 7 oktober 2017

Det er beliggenheten som er dette hotellets pluss. Selve hotellet er et litt slitt hotell og for første gang på mange år ble jeg tildelt enkeltrom av den virkelig trange varianten der det er viktig med riktig plasering av kofferten for å kunne bevege seg noenlunde fritt. Med trange gamle rom og vindu mot gaten som må stå åpent for lufting er det klart at sovekvaliteten er relativt dårlig. Frokostsal og frokost var helt ok med bra utvalg. Når jeg bodde der i september 17 var det reahabiliteringsarbeid på gang i første etasje.

• Opphold: september 2017, reiste på forretningsreise
Takk, GHamm1962

Anmeldt 4 september 2017

Grei beliggenhet ved Stureplanet. Ca. 15 min. gange fra sentrum. Frokosten var litt sparsommelig og kjedelig. Veldig lite utvalg, og spiserommet var lite. Ble veldig kø, med så mange mennesker til frokost. Rommet var helt greit, var jo nesten ikke på rommet allikevel. Måtte ut å nyte sommeren og solen :)

• Opphold: juli 2017, reiste som et par
Takk, Lene1976
Anmeldt 11 juli 2017

Flott beliggenhet. Nær både handlegater, og barer/nattklubber. Hyggelig og imøtekommende betjening. Vi bodde på et stort og romslig tomannsrom. Sengen var rett og slett dårlig. Den Den var så slitt, at den hadde en grop i midten. Madrassen burde vært byttet ut for lengst. Det luktet kloakk av avløpene på badet. Et vennepar av oss fikk tilsvarende rom som oss, men rommet manglet gardiner. De klagde, å ble tilbudt et nytt rom. Det nye rommet var av mye bedre standard. Tydelig et rom som har vært oppusset. Frokosten serveres på en liten asiatisk restaurant, som ligger vegg i vegg med hotellet. Det er egen inngang fra hotellobbyen. Frokosten er helt ok. Vanlig kontinental frokost.

• Opphold: mai 2017, reiste som et par
Takk, Aleksander B
Anmeldt 11 oktober 2016

Hotellet ligger sentralt med gode restauranter og shopping i umiddelbar nærhet. Rommene er rene, og betjeningen er hyggelig. Noen rom er meget små, noe av de minste jeg har opplevd, men fungerer for en natt. Generelt trenger hotellet litt oppgradering, men ligger i flott bygning med stort potensial.

Wifi fungerer utmerket, og frokosten er bra. Selv om det kan være litt trengsel.

Romtips: De minste rommene er meget små, men holder for en natt
Se flere romtips
  • Opphold: oktober 2016, reiste på forretningsreise
Takk, Bjarne Ivar W
Anmeldt 25 september 2016

Et sted med stort potensiale, men her bør det taes noen grep både bygningsmessig og driftsmessig. Møblene på rommet virket ganske tilfeldig sammenrasket. Badet var åpenbart påkostet, men likevel ganske ruskete i krokene. Frokosten kan dessverre ikke beskrives som noe annet enn en skuffelse. Brødrister som ikke virker, elendig kaffe. Uinspirert og kjedelig. Frokost på sparebluss. Lokalet er også for lite når gjestene er mange ( som idag søndag 25.09.16).

Romtips: Velge rom som vender vekk fra hovedgaten
Se flere romtips
  • Opphold: september 2016, reiste som et par
Takk, janC3332DI
Hoteller du kanskje også vil like ...
Reisende så også på disse Stockholm hotellene
Hotel Kung Carl, BW Premier Collection
Rex Hotel
Nr. 60 av 155 i Stockholm
663 anmeldelser
Vis priser

Har du vært i Crystal Plaza Hotel? Del dine erfaringer!

Tilleggsinformasjon om Crystal Plaza Hotel

Adresse: Birger Jarlsgatan 35, Stockholm 111 45, Sverige
Beliggenhet: Sverige > Stockholm > Stockholm > Norrmalm
Fasiliteter:
Bar/salong Forretningssenter med Internett-tilgang Treningssenter/treningsrom Gratis frokost Gratis Internett-tilgang (WiFi) Restaurant Romservice Suiter
Hotellstil:
Nr. 80 av 155 hoteller i Stockholm
Prisnivå: kr 779 - kr 1 559 (Basert på gjennomsnittspriser for et standardrom)
Hotellklasse:3 stjerne — Crystal Plaza Hotel 3*
Antall rom: 112
Alternativer for reservasjon:
TripAdvisor er stolt av å være partner med Hotels.com, Booking.com, Agoda, TripOnline SA, Expedia og 5viajes2012 S.L. slik at du trygt kan bestille fra Crystal Plaza Hotel. Vi hjelper millioner av reisende hver måned med å finne det perfekte hotellet for både ferie- og forretningsreiser, med de beste rabattene og spesialtilbudene.
Også kjent som:
Crystal Plaza Stockholm
Hotel Crystal Plaza

Er dette din oppføring på TripAdvisor?