Anmeldt 4. september 2017

Grei beliggenhet ved Stureplanet. Ca. 15 min. gange fra sentrum. Frokosten var litt sparsommelig og kjedelig. Veldig lite utvalg, og spiserommet var lite. Ble veldig kø, med så mange mennesker til frokost. Rommet var helt greit, var jo nesten ikke på rommet allikevel. Måtte ut å nyte sommeren og solen :)

• Opphold: juli 2017, reiste som et par
Takk, Lene1976
Anmeldt 11. juli 2017

Flott beliggenhet. Nær både handlegater, og barer/nattklubber. Hyggelig og imøtekommende betjening. Vi bodde på et stort og romslig tomannsrom. Sengen var rett og slett dårlig. Den Den var så slitt, at den hadde en grop i midten. Madrassen burde vært byttet ut for lengst. Det luktet kloakk av avløpene på badet. Et vennepar av oss fikk tilsvarende rom som oss, men rommet manglet gardiner. De klagde, å ble tilbudt et nytt rom. Det nye rommet var av mye bedre standard. Tydelig et rom som har vært oppusset. Frokosten serveres på en liten asiatisk restaurant, som ligger vegg i vegg med hotellet. Det er egen inngang fra hotellobbyen. Frokosten er helt ok. Vanlig kontinental frokost.

• Opphold: mai 2017, reiste som et par
Takk, Aleksander B
Anmeldt 11. oktober 2016

Hotellet ligger sentralt med gode restauranter og shopping i umiddelbar nærhet. Rommene er rene, og betjeningen er hyggelig. Noen rom er meget små, noe av de minste jeg har opplevd, men fungerer for en natt. Generelt trenger hotellet litt oppgradering, men ligger i flott bygning med stort potensial.

Wifi fungerer utmerket, og frokosten er bra. Selv om det kan være litt trengsel.

Romtips: De minste rommene er meget små, men holder for en natt
  • Opphold: oktober 2016, reiste på forretningsreise
Takk, Bjarne Ivar W
Anmeldt 25. september 2016

Et sted med stort potensiale, men her bør det taes noen grep både bygningsmessig og driftsmessig. Møblene på rommet virket ganske tilfeldig sammenrasket. Badet var åpenbart påkostet, men likevel ganske ruskete i krokene. Frokosten kan dessverre ikke beskrives som noe annet enn en skuffelse. Brødrister som ikke virker, elendig kaffe. Uinspirert og kjedelig. Frokost på sparebluss. Lokalet er også for lite når gjestene er mange ( som idag søndag 25.09.16).

Romtips: Velge rom som vender vekk fra hovedgaten
  • Opphold: september 2016, reiste som et par
Takk, janC3332DI
Anmeldt 30. juni 2016

Sentral beliggenhet, men allikevel et stille område. Små rom, men rent og med gode senger. Grei frokost med det man har behov for. Hyggelig og hjelpsom betjening - bestilte blant annet bord på restaurant for oss.

Romtips: rom mot bakgården er stille.
  • Opphold: juni 2016, reiste som et par
Takk, _lisbetlysbakken