Marianne K
    kr 1 119
1.9 km fra Crystal Plaza Hotel
Se flere hoteller i Stockholm
Anmeldt 26. august 2018 via mobile enheter

Fin beliggenhet nærme butikker og spisesteder. Koselige rom. Bra frokost. Hyggelig betjening. Vi fikk et rom som hvor det luktet kraftig kloakk. Det var enkelt å få et nytt rom. Det var endel bråk fra gaten, men det må man regne med i dette strøket.

Dato for oppholdet: august 2018
1  Takk, 788mariannek
Anmeldt 26. august 2018

Betjeningen var hyggelige, imøtekommende og hjelpsomme. Frokosten var ok, litt lite utvalg. Hadde enerom. Bra rom. Badet var lite. Wc var plassert så det var vanskelig å sitte i normal stilling. Sentral beliggenhet i byen.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, Elisabeth H
Anmeldt 30. juli 2018 via mobile enheter

Et perfekt hotell for en weekend tur i Stockholm. Hotellet var litt slitent, men ellers helt greit! Noe sparsommelig hotellfrokost. Vi ba om rom i 6 etasje, og fikk stort rom med balkong - kjempefint! Utrolig bra beliggenhet med alt Stockholm har å by på rett utenfor døren. Ellers hyggelig betjening!

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, eddad2018
Anmeldt 26. oktober 2017

Enkelrommen er trange og små. Kunne ikke legge ned kofferten en gang. Behjelpelig betjening og fikk nytt rom. Derimot vegg til veggteppe, manglet kjøleskap på rom. Det verste var badet - synlig ROSA FETT på dusjgardinen og på flisene på gulvet i dusjen. Utrolig lite delikat.

Generelt gammelt og nedslitt hotell. Ikke rampe opp og inn mht kofferter. Kun en heis. Elendig treningsrom uten ventilasjon, kloakklukt i underetg hvor treningsrommet er. Også kloakklukt på toalettet.

God frokost, men minus at når du komemr siste timen så er det tomt for mye og betjeningen rydder unne så du får ikke samme roen.

Reiser IKKE til dette hotellet igjen da jeg forventer langt høyere standard enn hva dette hotellet kunne by på. Burde vært rangert som et 2 stjerners hotell!

Det eneste positive er beliggenheten, sentralt og bra. Ellers ikke noe positivt. Gammelt og nedslitt hotell. Dårlig renhold.

Romtips: Velg et annet hotell!
Dato for oppholdet: oktober 2017
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, LOH85
Anmeldt 7. oktober 2017

Det er beliggenheten som er dette hotellets pluss. Selve hotellet er et litt slitt hotell og for første gang på mange år ble jeg tildelt enkeltrom av den virkelig trange varianten der det er viktig med riktig plasering av kofferten for å kunne bevege seg noenlunde fritt. Med trange gamle rom og vindu mot gaten som må stå åpent for lufting er det klart at sovekvaliteten er relativt dårlig. Frokostsal og frokost var helt ok med bra utvalg. Når jeg bodde der i september 17 var det reahabiliteringsarbeid på gang i første etasje.

Dato for oppholdet: september 2017
Takk, GHamm1962