2 personer ser på dette hotellet
Trip.com
Anmeldt 15. januar 2019 via mobile enheter

Litt utidmessig. Dette hotellet er helt greit men det trenger en renovering. Mange ting som ikke fungerer som det skal. Helt OK frokost. Vennlig men litt uproff betjening. På mitt rom virket ingen av nattbord lampene. Det var jacuzzi badekar men det var ikke i funksjon.

Dato for oppholdet: januar 2019
Takk, 788mariannek
Anmeldt 26. august 2018 via mobile enheter

Fin beliggenhet nærme butikker og spisesteder. Koselige rom. Bra frokost. Hyggelig betjening. Vi fikk et rom som hvor det luktet kraftig kloakk. Det var enkelt å få et nytt rom. Det var endel bråk fra gaten, men det må man regne med i dette strøket.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, 788mariannek
Anmeldt 26. august 2018

Betjeningen var hyggelige, imøtekommende og hjelpsomme. Frokosten var ok, litt lite utvalg. Hadde enerom. Bra rom. Badet var lite. Wc var plassert så det var vanskelig å sitte i normal stilling. Sentral beliggenhet i byen.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, Elisabeth H
Anmeldt 30. juli 2018 via mobile enheter

Et perfekt hotell for en weekend tur i Stockholm. Hotellet var litt slitent, men ellers helt greit! Noe sparsommelig hotellfrokost. Vi ba om rom i 6 etasje, og fikk stort rom med balkong - kjempefint! Utrolig bra beliggenhet med alt Stockholm har å by på rett utenfor døren. Ellers hyggelig betjening!

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, eddad2018
Anmeldt 26. oktober 2017

Enkelrommen er trange og små. Kunne ikke legge ned kofferten en gang. Behjelpelig betjening og fikk nytt rom. Derimot vegg til veggteppe, manglet kjøleskap på rom. Det verste var badet - synlig ROSA FETT på dusjgardinen og på flisene på gulvet i dusjen. Utrolig lite delikat.

Generelt gammelt og nedslitt hotell. Ikke rampe opp og inn mht kofferter. Kun en heis. Elendig treningsrom uten ventilasjon, kloakklukt i underetg hvor treningsrommet er. Også kloakklukt på toalettet.

God frokost, men minus at når du komemr siste timen så er det tomt for mye og betjeningen rydder unne så du får ikke samme roen.

Reiser IKKE til dette hotellet igjen da jeg forventer langt høyere standard enn hva dette hotellet kunne by på. Burde vært rangert som et 2 stjerners hotell!

Det eneste positive er beliggenheten, sentralt og bra. Ellers ikke noe positivt. Gammelt og nedslitt hotell. Dårlig renhold.

Romtips: Velg et annet hotell!
Dato for oppholdet: oktober 2017
  • Reisetype: Reiste med venner