Anmeldt 27. juni 2018 via mobile enheter

Et fint hotell med spesiell stil, innredet med mange gamle antikviteter. Sentralt plassert i Gamla Stan. Hyggelig personale, god service og fin frukost. Litt lite rom, men meget god seng. Et sted man gjerne vender tilbake til!

Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, Magel62
Anmeldt 11. mai 2018 via mobile enheter

Vi bodde 3 netter på dette koselige, intime, særegne og romantiske hotellet midt i smørøyet i Gamla stan.
Sengene var fantastiske og jeg sov godt til tross for kraftig bjørkepollenallergi.
Kirkeklokkene som ringte hvert kvarter bidro til å gi stedet sin særegne stemning og sjarm.
Frokosten var også veldig god med variert og godt utvalg i en koselig spisesal/kafé. Legg merke til alle telegrammene fra fordums tider i rammer på veggene.
Det var utrolig deilig med så sentral beliggenhet. Alt rett rundt hjørnet.
Rommet vi hadde i første etg var litt i minste laget og jeg hadde satt pris på litt mer plass å bevege seg på.
Men med sin bestevenn ved sin side går alt veldig greit.
Vi kommer gjerne tilbake. Takk for et flott opphold i Stockholm

Dato for oppholdet: mai 2018
Takk, solveigsynn_veh
Anmeldt 27. oktober 2017

Dette hotellet ligger like ved slottet og er et lite, men svært sjarmerende hotell.
Og eier er åpenbart opptatt av historie for hotellet er som å bo på et museum over Lord Nelson og ellers gamle dager. Et eldre bygg med de begrensninger det har gjør ingenting så lenge alt er såpass sjarmerende.
Dette er et ypperlig hotell om du vil bo i Gamla Stan og samtidig vil oppleve litt av historien.

Dato for oppholdet: oktober 2017
Takk, Kjartan A
Anmeldt 24. juli 2017 via mobile enheter

Vi var på en romantisk ferie sammen med mannen min i Stockholm og overnattet på dette hotellet. Det er en ekte perle i gamlebyen. Hotellet har en fin sauna med bassenget fra 1300 år, hvor vi kunne ha tid alene. Hyggelig atmosfære og deilig frokost. Utsikt mot slottet som jeg kunne se fra vinduet vårt.

Dato for oppholdet: august 2016
Takk, Lena_Oslo
Anmeldt 5. mai 2017 via mobile enheter

Dette er ikke noe moderne hotell. Her er det slitte rom, gamle trapper og lite som er fancy. Men hvilken sjarm! Hyggelig service, god frokost og rett og slett trivelig. Mitt favoritthotell i Stockholm. Ligger i Gamla Stan et sterkast fra Det Kungliga Slott.

Dato for oppholdet: mai 2017
Takk, SveinTheTraveller
AnnikaH, Owner på Lady Hamilton Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. mai 2017

Hej Svein.

Stort tack för ditt fina och positiva omdöme om Lady Hamilton Hotel. Det glädjer mig att höra att du uppskattar hotellets charm och atmosfär. Vi ser fram emot att välkomna dig tillbaka till oss nästa gång du är i Stockholm!

Många hälsningar från ett soligt Stockholm.

Annika Höft