“Weekend i Stockholm ”

Beste priser for
Innsjekking dd/mm/åååå Utsjekking dd/mm/åååå
Prisene er for 1 rom, 2 voksne
Vis priser
Sammenlign beste priser fra populære reisesteder
og 10 sider til!
Scandic Ariadne
Nr. 79 av 154 hoteller i Stockholm
Grønne ledereGullnivå
Anmeldt 27 mars 2017 via mobile enheter

Stor og fint hotell men vi hadde tre manns rom og fikk kun håndklær og kopper til to. Skitne kopper og dårlig service når man snakket til resepsjonen om ting som manglet
Dårlig / rotete frokost rom på lørdag. Ikke påfyll av mat og skitne fat
Buss forbindelser inn til sentrum var gode

Opphold: mars 2017, reiste med familie
Takk, tuppelure
Skriv en anmeldelse

Anmeldt 20 juli 2016

Rommet var reint og fint. Vi hadde fin sjøutsikt og kunne sjå ut Stockholms skjærgard. Vi gjekk til og frå sentrum - fin gåtur på ca 30 minutter - kvar dag etter frukost. Frukosten var utmerket - godt utval.

• Opphold: juli 2016, reiste med familie
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, KnutNoreg
Anmeldt 25 februar 2016

Stort hotell, fint beliggende i Stockholm. Store fine rom med gode senger for en god natts søvn. Rene og fine bad. Hyggelig betjening. Spiste både middag og frokost,biffen smakte godt og frokosten var også god.

• Opphold: februar 2016, reiste på forretningsreise
Takk, Bjørn R
ScandicAriadne, Receptionschef på Scandic Ariadne, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4 april 2016

Hej BjR1956,

Tack för ditt omdöme om oss.

Härligt att höra att er vistelse var till belåtenhet.
Varmt välkommna tillbaka

Med vänliga hälsningar
Rebecka Lindblad
Receptionschef

Anmeldt 16 november 2015 via mobile enheter

Slitt i 80 tallsstil! God frokost, men lite smil å spore hos personale. Kaldt i fellesarealer og kaldt badegulv trekker ned. I tillegg stenger skybaren kl. 23.00 og i resepsjonen får man ikke kjøpt øl eller vin etter kl.24.00. Upraktisk beliggenhet dersom man reiser for å benytte tiden i sentrum/gamla Stan.

Opphold: november 2015
1  Takk, Kathrine S
ScandicAriadne, Chef på Scandic Ariadne, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10 desember 2015

Hej Kathrine S,
Tack för ditt omdöme om oss, och för din tid!

Vi är glada att säga att vi kommer renovera hotellrum och allmänna utrymmen nästa år.
Våra öppettider i skybaren ser ut så just nu, men kommer självklart föra din kommentar vidare till restaurangchefen.

Du är varmt välkommen tillbaka till oss.

Ha en god jul och ett gott nytt år.

Med vänliga hälsningar,
Rebecka Lindblad
Bokningschef

Scandic Ariadne

Anmeldt 16 september 2015

• Opphold: september 2015, reiste på forretningsreise
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, Heidi S
Agnetha M, Hotelldirektör på Scandic Ariadne, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17 september 2015

Hoteller du kanskje også vil like ...
Reisende så også på disse Stockholm hotellene
Scandic Foresta
Scandic Anglais
Nr. 75 av 154 i Stockholm
1 121 anmeldelser
Vis priser

Har du vært i Scandic Ariadne? Del dine erfaringer!

Tilleggsinformasjon om Scandic Ariadne

Adresse: 37 Soedra Kajen | Positionen 117, Stockholm 115 41, Sverige
Beliggenhet: Sverige > Stockholm > Stockholm > Östermalm
Fasiliteter:
Bar/salong Treningssenter/treningsrom Gratis frokost Gratis Internett-tilgang (WiFi) Kjæledyr tillatt (hunder/husdyr velkommen) Restaurant Romservice Rullestoltilgang
Hotellstil:
Nr.1 grønt hotell i Stockholm
Prisnivå: kr 830 - kr 1 825 (Basert på gjennomsnittspriser for et standardrom)
Hotellklasse:3 stjerne — Scandic Ariadne 3*
Antall rom: 283
Alternativer for reservasjon:
TripAdvisor er stolt av å være partner med Scandic Hotels, Booking.com, Hotels.com, Expedia, TripOnline SA og 5viajes2012 S.L. slik at du trygt kan bestille fra Scandic Ariadne. Vi hjelper millioner av reisende hver måned med å finne det perfekte hotellet for både ferie- og forretningsreiser, med de beste rabattene og spesialtilbudene.
Også kjent som:
Scandic Ariadne Stockholm
Scandic Ariadne Hotel Stockholm

Er dette din oppføring på TripAdvisor?