Anmeldt 8. september 2016 via mobile enheter

Grei plassering i kort gåavstand til gamlebyen. Lugarene var veldig trange så vanskelig for 2 personer og få plass til baggasje. Det var en vond lukt på båten som til tider ble litt intens. Flott tak terrasse med sofaer. Hyggelige medarbeidere.

Dato for oppholdet: september 2016
Takk, thomaspayday
Anmeldt 25. juli 2016 via mobile enheter

Her bor du i en kort gangavstand til gamla stan på riddarholmen. Det er bro forbindelse her til gamlebyen. Ca 2 minutter å gå til gamla stan t banestasjon.rommet var utrolig trangt og lite med sparsomt for å sette fra seg bagasje. Dette var et standardrom og fungerte utmerket for meg. Hadde vurdert et noe større rom hvis det er 2 som reiser. Ellers var senga god, knøttlite bad men plassen var meget godt utnyttet og alt fungerte godt. God frokost på et helt gjennomsnittelig nivå, noe trekk for juice på automat som smaker vann. En liten detalj som kan forbedres. Det mest fantastiske med å bo her i tillegg til bra beliggenhet er utsikten fra båten og mange muligheter og plasser å sitte ute.Dette gjør det etter min mening til noe helt annet enn et vanlig hotellrom. Å se solnedgangen med en kald drikke oppe på dekk var vært hele prisen og mere til.!! ettersom det er mange muligheter til å sitte oppe på dekk er det ikke så nøye at lugarene er noe små.er selvsagt finest på båt om sommeren.hyggelig og veldig hjelpsomme resepsjonister, rimelig pris til å være nær gamla stan. Reiste tidlig morgenen på andre dagen før frokost hadde startet men fikk med matpakke isteden. Hyggelig. Anbefales på det sterkeste!!!!

Dato for oppholdet: mai 2016
Takk, ljvold
Anmeldt 17. desember 2015 via mobile enheter

Supert ,billig , enkelt og ganske sentralt - selv om det er litt utenfor. Rommet var lite, og TV mikroskopisk , men hvem bryr seg om det , når man bor billig og bra! Det lille badet fungerte fabelaktig. Supert trykk i dusjen - noe enkelte hotell sliter med
Her tar jeg gjerne med mann og barn neste gang .
Perfekt

Dato for oppholdet: desember 2015
Takk, KarinaKaas
Anmeldt 13. november 2015 via mobile enheter

Bra standard på lugar og meget god frokost. Båten fungerer godt som hotell, hyggelig betjening. Det var rent på lugar og bad. Bor gjerne her igjen.
Beliggenheten ved Gamla stan er ypperlig.
Kan egne seg godt for familier med barn, men kanskje ikke spedbarn.

Dato for oppholdet: november 2015
Takk, roaldl2013
Anmeldt 22. august 2015 via mobile enheter

OK sted å bo, men vi fikk ikke servering på restauranten grunnet for mye å gjøre. At personalet ikke kommer på jobb, kan skje alle. Vi er misfornøyd med at vi satt ved bordet i 45 minutter uten å bli sett. Nå hun endelig så oss, fikk vi beskjed om at vi ikke kunne spise der. Hotellet var hyggelig forrige gang vi bodde der, men nå hadde det forfalt. God frokost. Det luktet kloakk i gangene og serveringen ute stengte kl 22.

Dato for oppholdet: juli 2015
Takk, 788mariannek
Malardrottningen, Receptionschef på Malardrottningen Yacht Hotel and Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. september 2015

Hejsan,

Det var jättetrevligt att ha er här igen och vi är väldigt ledsna att höra om eran dåliga erfarenhet i restaurangen. Det finns aldrig en ursäkt varför gäster måste vänta så länge och sen få reda på att restaurangen inte kunde ta emot fler beställningar. Vi kommer att göra många förändringar däruppe i restaurangen nu i höst och vi kommer att göra allt vi kan för att förhindra att något som det här händer igen.

Angående den dåliga doften vi hade ombord så har vi nu reparerat vattenskadorna som orsakade den. Vi försöker dagligen att förbättra fartyget och standarden här och vi hoppas att om ni vill komma och bo hos oss igen så kommer ni märka en klar förbättring.

Mvh,

Mälardrottningen