Clarion Hotel Stockholm(Stockholm)(Mye for pengene!)
Besparingsvarsel! 34 % under gjennomsnittsprisene

Prisen du fant, er 34 % lavere enn hotellets gjennomsnittspris på USD 137 per natt.

Radisson Blu Royal Viking Hotel, Stockholm(Stockholm)(Mye for pengene!)
  • Svømmebasseng
Sheraton.com
  • Restaurant
Freys Hotel(Stockholm)(Mye for pengene!)
Besparingsvarsel! 12 % under gjennomsnittsprisene

Prisen du fant, er 12 % lavere enn hotellets gjennomsnittspris på USD 139 per natt.

Hotel C Stockholm(Stockholm)(Mye for pengene!)
Besparingsvarsel! 24 % under gjennomsnittsprisene

Prisen du fant, er 24 % lavere enn hotellets gjennomsnittspris på USD 147 per natt.

Clarion Hotel Sign(Stockholm)(Mye for pengene!)
Clarion Hotels
Besparingsvarsel! 23 % under gjennomsnittsprisene

Prisen du fant, er 23 % lavere enn hotellets gjennomsnittspris på USD 160 per natt.

Radisson Blu Waterfront Hotel(Stockholm)(Mye for pengene!)
  • Frokost inkludert
Hilton Stockholm Slussen(Stockholm)(Mye for pengene!)
Besparingsvarsel! 21 % under gjennomsnittsprisene

Prisen du fant, er 21 % lavere enn hotellets gjennomsnittspris på USD 229 per natt.

Anmeldt 28. mai 2017 via mobile enheter

Sure ansatte, ble kastet ut av frokost salen 11:01, overbooket så alle enkeltrom ble doble. Sølvkre og edderkopper på badegulvet! Vi fikk også en sur servitør på bistroen. 35 grader på rommene. .............

Opphold: mai 2017, reiste med venner
1  Takk, EinarMarthinsen
Anmeldt 1. mars 2017 via mobile enheter

Et veldig koselig boutique hotell, sentral beliggende i sentrum av Stockholm. Til tross for at den vakre restauranten konverteres til utested i helgene var det stille og rolig på rommene og vi ble overhodet ikke plaget av støy.
Anbefales på det sterkeste.

Opphold: februar 2017, reiste som et par
Takk, Trude B
Malin S, Chef på Berns Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. mars 2017

Hej Trude B,

Stort tack för din fina recension!

Vi är så glada och stolta över att kunna erbjuda så mycket här på Berns. Vi har ju två restauranger, barer och natt klubb. Precis som du skriver kan vi erbjuda detta och trots det har vi rum som inte alls påverkas av denna verksamhet.

Vi hoppas på att få välkomna dig tillbaka snart igen!

Med vänlig hälsning,
Malin
Front Office Manager

Anmeldt 9. februar 2017 via mobile enheter

OK innsjekk, latterlig unnskyldning av trimrom, slitne rom med opplevelse av gammelt motell, dusj som vannet hele badet, roomservice dårlig ("ring igjen om 10 minutter" sier resepsjonen. "Kanskje de svarer da"), røyklukt på rommet.

På den positive siden; sentralt, samt at de tydeligvis har en god restaurant (når man ser bort fra responstiden for room service da)

Kommer ikke tilbake.

Opphold: februar 2017, reiste på forretningsreise
Takk, Geir-Egil B
Alessandra Z, Chef på Berns Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. februar 2017

Hej Geir-Egil,

Tack för att du har tagit dig tid till att skriva på Tripadvisor. Det gör mig riktigt ledsen att höra att du inte hade en bra upplevelse hos oss. Vi har precis renoverat vårt gym med fler maskiner och vikter så att en gäst ska kunna få en så mångsidig träning som möjligt. För de gäster som behöver ett stort gym samarbetar vi med SATS i närheten.
Våra singelrum är av mindre storlek och även deras badrum.
Återigen superledsen över att du lämnat oss med en mindre bra upplevelse då vi vill att alla gäster ska lämna oss lyriska. Tveka inte att kontakta mig nästa gång du ska till Stockholm så att vi kan få chansen att visa dig hur bra vi egentligen är!

Bästa hälsningar,
Alessandra

Anmeldt 24. september 2016 via mobile enheter

Opplevde hotellet som litt frynsete og slitent. Skuffende inntrykk ved ankomst pga liten, uenseelig og trang resepsjon. Rommet med skråtak hadde grei størrelse, men var ikke tilfredsstillende rengjort. Fant biter av forrige gjest sitt smykke på baderomsgulvet, og vinduet var så skittent at det ikke gikk å se ut av. Dette er for dårlig i denne prisklassen. Restaurant i erverdige flotte lokaler.

Opphold: september 2016, reiste med venner
Takk, foxhg
Anmeldt 30. august 2016 via mobile enheter

Hotellet ligger sentralt og bra i Stockholm. Rommene er ikke store, men de har god standard. Meget bra frokost som inntas i lokalene til de klassiske Berns salonger. Hotellet har også treningsrom. Prisen på rommet kan dog kanskje oppfattes som høy.

Opphold: august 2016, reiste på forretningsreise
Takk, Are J
Alessandra Z, Chef på Berns Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. oktober 2016

Kära Are J,

Tack för ditt fina omdöme och för att du tagit dig tid till att skriva den.

Det glädjer mig att ni haft en fin vistelse hos oss. Vi har många olika rums kategorier vilket gör att storlek skiljer sig åt från rum till rum. Meddela oss vid bokningen om vilken storlek på rum ni är ute efter, så skall vi göra allt för att uppfylla detta.

Varmt välkomna tillbaka till oss!

Bästa hälsningar,
Alessandra