9 personer ser på dette hotellet
Gratis avbestilling frem til 20.08.22
Official Hotel
Trip.comUSD 260
Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Et kjempefint hotell med hyggelig betjening, nydelig mat og godt renhold.
Rommene er store, komfortable og meget godt støyisolerte.

Alt i alt et perfekt hotell for en langweekend for et par som oss

Vi kommer tilbake!

2  Takk, martinjA1679VS
Steffen Sander, Owner på Berns Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. juli 2021

Hej Martin,

Tack snälla för ditt omdöme här på Tripadvisor och vad trevligt att du redan nu planerar att återkomma till oss!

Anmeldt 23. november 2020 via mobile enheter

Jeg og en venn bodde på Berns nylig og hadde et flott opphold hos dere! Vi ble tatt godt imot av personalet i resepsjonen og hadde et flott opphold fra start til slutt. Vennlig personal, flott rom og god frokost! Positivt også at det lå munnbind og antibac på rommet. Takk til personalet på Berns som gjorde helgen vår flott og fikset så flott rom til oss! Kan varmt anbefale dette hotellet videre

Dato for oppholdet: november 2020
2  Takk, idaamu
Steffen Sander, General Manager på Berns Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. november 2020

Hej Ida,

Vad trevligt med en helg på Berns!

Det är fantastiskt att läsa att du och din vän hade en härlig upplevelse samt att ni kände er trygga och säkra tack vare våra många och effektiva försiktighetsåtgärder som vi har vidtagit med anledning av Covid-19.

Anmeldt 22. november 2020 via mobile enheter

Har hatt et helt fantastisk opphold på et av Stockholms fineste hotell. Alt har gått over all forventning. Et fantastisk rom, himmelsk soverom, et nydelig bad med badstu og en flott utsikt over denne fine byen. Servicen har også vært på topp, og med en visedirektør som la alt til rette for oss, har dette vært en opplevelse man sent vil glemme. Kan absolutt anbefale Berns Hotel på det sterkeste, og jeg kommer selvfølgelig tilbake.

Dato for oppholdet: november 2020
2  Takk, marena552
Steffen Sander, General Manager på Berns Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. november 2020

Hej Maren,

Tusen tack för din recension om oss på Berns Hotel!

Det är fantastiskt glädjande att få läsa att du var så nöjd och att du bär med dig fina minnen från denna Staycation. Varmt välkommen åter närsomhelst för ännu en oförglömlig upplevelse!

Anmeldt 26. november 2019

Booket rom for 2 netter inkl parkering. Ved ankomst var ikke parkering registrert og 20% rabatt var fjernet (teknisk feil?). Hotellet klarte å fikse parkering, men var ikke villig til å innrømme rabatten (selv om den er et fast tilbud for alle gjester). Jeg fikk beskjed om å klage skriftlig og gjorde det uten at det hjalp. Rommet var forøvrig altfor varmt. Dette ble ikke ordnet under oppholdet. Vaktmester forsøkte å sette anlegget på fullt uten at det virket. Rådet oss deretter til å skru av anlegget og bruke en bordvifte :-(. Siden rommet var på bakkeplan, ville vi ikke sove med døren oppe. Ingen vinduer som kunne åpnes.... Synes ikke at prisen på rommet kan forsvares, selv om beliggenheten er veldig god. Kommer aldri til å velge dette hotellet igjen

Dato for oppholdet: november 2019
2  Takk, _ysteinjohanseng
SteffenSander_BB, Hotel Manager på Berns Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. november 2019

Hej Øystein,

Stort tack för att du har tagit dig tiden att skriva om din upplevelse hos oss.

Jag har utifrån samtal med mina kollegor förstått samt sett i vårt system att du bokade ett vanligt pris där vare sig parkering eller någon övrig rabatt ingick. Som en fin gest så ordnades parkering åt dig ändå samt att en kostnadsfri uppgradering erbjöds på grund av att vi insåg att du hade en annan uppfattning vad som hade bokats. Vänligen tillåt mig att vara tydlig att på både din och på vår bokningsbekräftelse framgick ingen rabatt och detta är anledningen till varför ingen rabatt har registrerats heller.

Det är mycket tråkigt att du nämner att du ej har för avsikt att komma tillbaka till oss på Berns, vilket jag tycker är mycket beklagligt.

Maila mig gärna på steffen.sander@berns.se om du ändrar dig någon gång framöver och önskar att bo hos oss. Jag skulle hemskt gärna se till att överträffa dina förväntningar och hjälpa dig med en bokning direkt hos oss.

Med bästa hälsningar och varmt välkommen tillbaka, Øystein!

Anmeldt 27. august 2019

Hotellet har en helt fantastisk beliggenhet i hjertet av Stockholm med nærhet til alle restauranter, kafeer, barer, shoppinggater og kjøpesenter! Hotellet har et ærverdig utseende og fremstår godt velikehold. Jeg hadde rom mot stille bakgård og kunne lufte fra egen balkong. Rommet var velutstyrt med minibar, safe, tv, hårføner blant annet. God seng, og ikke spesielt lytt fra gangen. Service og betjening dro ned helhetsinntrykket. Betjeningen var generelt sur, lite imøtekommende og ikke spesielt serviceminded. Dette gjør at vi vil velge et annet hotell ved neste besøk.

Dato for oppholdet: august 2019
2  Takk, annikenas
Hotel_Manager_Berns, Front Office Manager på Berns Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. september 2019

Hej Anniken,

Vi vill tacka dig för att du tagit dig tid att skriva denna recenssion. Vi är glada över att ni i grunden hade en bra vistelse men det är djupt bekymrande att ni inte kände att vår service levde upp till vare sig din eller vår nivå. Vi ser allvarligt på detta och kommer ta det vidare för att göra förbättringar till framtiden.
Vi tackar för att ni meddelar oss och är det något mer som jag kan göra för er så är det bara att återkomma!

Varma hälsningar,
Annika Friman