Siv H
Dato for oppholdet: november 2018
Camila C, InformationsansvarigScandic Continental, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 19. nov. 2018
Hej 781sivh,
Tack så mycket för din recension och dina ärliga feedback som är väldigt viktigt för oss. Det glädjer oss att ni gillade rummet med modern design och att ni uppskattade vår lobby och hotellets centrala läge. Vi ser fram emot att välkomna er tillbaka till oss! Hälsningar, Camila
kr 3 545
    kr 1 100
2.1 km fra Scandic Continental
Se flere hoteller i Stockholm
Anmeldt 23. oktober 2018 via mobile enheter

Rommet har faktisk ikke vindu. Det er malt i en mørk grønn farge som gjør det enda mørkere og tristere. I tillegg ligger rom 702 vegg i vegg med et lager som brukes sent og tidlig. Hver gang døren til lageret åpnes eller lukkes rister det faktisk i veggene på rommet og skrangler i kaffeserviset.

Anbefales IKKE

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, Sian A
Sussie L, Informationsansvarig på Scandic Continental, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. oktober 2018

Hej Siân och tack för ditt besök.
Vi beklagar att du inte uppskattade det fönsterlösa rummet som du hade bokat. Vi har många olika rumskategorier med olika design, utsikt och storlek. På bokningssidor är vi noga med att det framgår vilken typ av rum man bokar så det står även med i rubriken.
Vi uppskattar din feedback kring färgsättningen och även det oljud du beskriver. Detta är något vi behöver se över för att undvika att fler gäster störs av den dörren.
Återigen tack för dina synpunkter.
Vänligen, Sussie

Anmeldt 24. september 2018 via mobile enheter

Vil ikke anbefale hotellet, hard seng, vond pute. Vi sov meget dårlig, samt meget liten seng. Pluss det sto vi hadde vindu på rommet som tilsvarte glass UT MIDT I HOTELLET når man tok opp gardinene? Snakk om privatliv og ikke minst brannforskrifter?
Frokosten er ingenting å skryte av som jeg leste, frokosten var tørr, det var mye mat som så ut som hadde lagt der fra dagen før og mye var tomt... Var mer sultne da vi gikk ut av matsalen enn da vi gikk inn..
Vi kjørte med bil og var fryktelig dårlig informasjon mtp parkering og dårlig service, vi måtte ordne selv og var umulig å finne fram, rotete, ugunstig og dårlig service.
SKUFFET, velger ikke dette hotellet igjen, bortkastede penger.

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, heddarr
Sussie L, Informationsansvarig på Scandic Continental, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. september 2018

Hej Heddarr.
Först av allt vill vi tacka dig för att du valde vårt hotell och för att du tog dig tid att ge oss dessa kommentarer.
Vi har 392 hotellrum i olika storlekar, design och placering i hotellet vilket gör att de ser väldigt olika ut. Det är tråkigt att sängen inte passade dig då det är många gäster som ger oss mycket beröm för just sängkomforten. Gällande glaset så är det byggt enligt de brandföreskrifter och regler som är satta och just säkerheten är något vi dessutom blivit certifierade i genom Safe Hotels. Beklagar att vi inte varit tillräckligt tydliga med parkeringsinstruktionerna. Vi tar till oss av din feedback och kommer göra allt vi kan för att vara tydligare i framtiden. Vi hoppas trots allt att du uppskattade vårt centrala läge och om du väljer att komma tillbaka till oss vill vi gärna göra allt vi kan för att ge dig en annan upplevelse än den du nyss haft.
Vänliga hälsningar, Sussie

Anmeldt 17. august 2018

Dato for oppholdet: august 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Camila C, Informationsansvarig på Scandic Continental, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. august 2018

Anmeldt 9. august 2018

Nytt, moderne og flott Hotell 50 meter fra sentral-stasjon med Arlanda Ekspress tog ( kun 20 minutt) 10 minutt gange fra gamla stan, nær shopping. Flott takterrasse med flott utsikt i 11.etg og terrasse bar nattklubb i 8.etg, flott restaurant med god frokost. Veldig fint og moderne rom med god seng , savnet kun minibar. Kommer gjerne tilbake til dette Hotellet.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, SveinOtto
Camila C, Informationsansvarig på Scandic Continental, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. august 2018

Hej SveinOtto,
Tack för att du tog din tid för att skriva en kommentar till oss. Vi blir så glada över att läsa din recension som inkluderar alla de delar som vi varje dag försöker jobba med för att ge er en sån bra upplevelse som möjligt. Tack ännu en gång och varmt välkommen tillbaka! Hälsningar, Camila

Anmeldt 22. juli 2018

Meget sentralt beliggende vis a vis sentralbanestasjonen med shoppingmuligheter og restauranter rett i nærheten.
Rundt 10 minutter å gå til Gamla stan som virkelig er verdt et besøk eller fler.
Hotellet har hyggelig betjening, pene og rene rom og god frokost.
Anbefales.

Dato for oppholdet: juli 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, Olalin6161
Camila C, Informationsansvarig på Scandic Continental, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. juli 2018

Hej Olalin6161,
Tack så mycket för att du har tagit dig tiden för att skriva och dela med dig av din feedback med oss efter din vistelse hos oss på Scandic Continental.
Så kul att höra att ni gillade hotellets läge och att ni uppskattade både vår service och frukost!
Varmt välkommen tillbaka!
Hälsningar, Camila