Bestill på forhånd

oversatt av Google
Ulike måter å oppleve Stockholm Canals på
Anmeldt 22. september 2015 via mobile enheter

Tok turen "under the bridges", en tur på 1 time 45 minutter. Nok bruer å kjøre under, men ikke interessant nok. Ble for mye vanlige boligblokker å se, langt fra Stockholm sentrum. Ble rett og slett kjedelig. Gammel og kjedelig stemme på guidingen....

Dato for opplevelse: september 2015
Takk, Erlend S
Anmeldt 13. september 2015

Ble litt skuffet over at det var ikke så mye sjarmerende men turen var grei nok og informasjonen underveis var svært god

Dato for opplevelse: juli 2015
Takk, mettekrokstadelva
Anmeldt 23. august 2015

Vi hadde en times tur fra Nybroplan til Vasaskipet,Skansen,Vikingterminalen, Slussen, Slottet og tilbake tilNybroplan. Billetten på Hop on-Hop off varte i 2dager så vi tok en ny runde neste dag. Herlig på sjøen i flott sol !

Dato for opplevelse: august 2015
Takk, 7inger
Anmeldt 17. mars 2015

Vi tok denne båtturen første dag i ferien vår,og jeg vil anbefale alle en slik tur når de kommer til en ny by og i Stockholm var det spesielt flott med denne turen.Vi fikk ett godt og flott bilde hvor de fleste serverdigheter lå og det var til god hjelp når vi skulle begynne å gå rundt i byen:)

Dato for opplevelse: juli 2014
2  Takk, Mona H
Anmeldt 28. februar 2015

En ypperlig måte å bli kjent med Stockholm på. Vi brukte båten som det var en buss, jeg og min sønn. Vi fikk sett flere attraksjoner på denne måten.

Dato for opplevelse: juni 2014
Takk, BrittSD