Stockholm skjærgårdscruise med guide

fra kr 14 052,15
fra kr 98,34
fra kr 239,86
Anmeldt 11. desember 2016 via mobile enheter

Fint å gå tur eller løpe langs kanalene i Stockholm. Svært sentralt og lett tilgjengelig. Vind- og trekkfullt, men fin utsikt.

Dato for opplevelse: desember 2016
Takk, Svein-Erik B
Anmeldt 9. desember 2016 via mobile enheter

Romantisk og veneziansk! Ta deg tid til å vandre langs kanalene i Stockholm med kjæresten din. Sykt romantisk!

Dato for opplevelse: november 2016
Takk, Oda1986
Anmeldt 21. juli 2016 via mobile enheter

Vi hadde en flott tur til/rundt Djurgården, utrolig flotte hus /hager vi så frå sjøen/kanalene turen til en liten time men det var mye flott på en relativt kort tur.
Absolutt noe å få med seg,men det er mange turer å velge mellom,så her trenger du mer en en dag ☺

Dato for opplevelse: juli 2016
1  Takk, 36torb
Anmeldt 6. juli 2016 via mobile enheter

Avslappende å se Stockholm fra vannet. Flinke guider! Vi hadde Stockholmspasset, og vi brukte kanalene også utenom den guidede turen for å komme oss de forskjellige stedene.

Dato for opplevelse: juli 2016
2  Takk, 433elisabethc
Anmeldt 30. juni 2016 via mobile enheter

Dette var en herlig tur på ca 40 minutter...vi fikk se alt fra det flotte havnebassenget til kanal mellom Østermalm og Djurgården, og de utrolig flotte eiendommene som ligger ned mot vannet... Denne turen anbefales.

Dato for opplevelse: juni 2016
Takk, arildth