ScandicHotels.com
Vio.com
Expedia.comUSD 107
ZenHotels.comUSD 110
Anmeldt 18. juli 2018 via mobile enheter

Det var ett veldig fint hotell! Fine rom med nydelig utsikt. Vi bodde i tårnet. Rommene ble godt rengjort, også under sengen. Sengene var veldig gode. Frokosten var ikke veldig bra. Det var varmt i Stockholm da vi var der og de hadde ikke plassert pålegget på is, så ost, skinke og salami var varmt. Ikke innbydende.

Dato for oppholdet: juli 2018
1  Takk, 817kristinek
Daniel U, Front Office Manager på Scandic Foresta, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. august 2018

Hej,

Tack så mycket för dina synpunker.
Jag kommer att ta detta vidare med berörd personal.

Anmeldt 22. april 2018 via mobile enheter

Hotellet ligger fint til med utsikt over Stockholm. Man bør spørre om rom med utsikt til broen. Gode kollektivforbindelser. Kort vei til buss og trikk(litt bratt ned). Rett ved siden av millesgården hvis man skal dit, og det anbefales.Fin utsikt fra frokostsalen og frokosten var helt grei. Personalet var veldig serviceinnstilt. Et minus var at hotellet ikke hadde egne sykler, selv om de sa på forhånd at de hadde det. Men var citybike rett ned i gaten. Vi hadde stort rom med utsikt.

Dato for oppholdet: april 2018
Takk, solveigaroed
Daniel U, Front Office Manager på Scandic Foresta, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. mai 2018

Hej Solvei!

Tack så mycket för din fina recension. Vad roligt att ni trivdes så bra hos oss!
Vi kommer snart att ha cyklar igen. Dessa behöver fixas lite efter förra säsongen. :)

Vänligen,

Anmeldt 19. februar 2018 via mobile enheter

Var på familietur til Stockholm og valgte dette hotellet. Litt utenfor sentrum, men rolig strøk og Ok standard. Lite med restauranter i området, dette var dumt siden hotellet ikke hadde åpen restaurant i helgene. Ellers fin størrelse på hotellet og fin utsikt.

Dato for oppholdet: desember 2017
1  Takk, Erik_ros
Daniel U, Front Office Manager på Scandic Foresta, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. februar 2018

Hej Erik,
Tack så mycket för din recension. Hoppas att ni kommer tillbaka.
Kanske till sommaren? Då har vi nämligen restaurangen öppen varje kväll.

Vänligen,

Anmeldt 26. desember 2017

Dato for oppholdet: desember 2017
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Daniel U, Front Office Manager på Scandic Foresta, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. januar 2018

Anmeldt 9. desember 2016 via mobile enheter

Min kone og jeg pleier å ta en tur til Stockholm hvert år i adventstiden for å se byen pyntet til jul. De siste årene har vi bodd på Scandic Foresta på Lidingø, for å komme bort fra bråket/maset i sentrum. Hotellet ligger fint til like over broen til Lidingø, med utsikt over store deler av Stockholm. Det er et eldre hotell med sjarm og i en spesiell stil.

Servicen fra de ansatte var meget bra og vi fikk rom som vi ønsket, som vender mot Lidingøbroen. Det samme var renholdet på hotellet. Standard-rommene har god belysning, to lenestoler, bord, skrivebord og stol. Ønsker en vannkoker må en opp i pris, men da er også rommet litt større. Frokosten har variert utvalg og dekker de flestes behov. De har et lite treningsrom med tredemølle, crosstrener, baller, sykkel og vekter.

Vi spiste også lunch på hotellet 4 ganger, den serveres i lokaler med flott utsikt over Stockolm. Lunchen består av suppe, kjøtt- og fiskerett, samt kaffe og kake til en pris av kr. 130,-.

Noen parkeringsplasser innendørs og endel utendørs som en må betale kr. 90,- pr. døgn.

Dato for oppholdet: desember 2016
Takk, P1870UJtoms
Daniel U, Front Office Manager på Scandic Foresta, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. desember 2016

Hej Tom,

Tack så hjärtligt för dina fina ord.
Jag hoppas att ni kommer tillbaka inom en snar famtid!

Vänliga hälsningar,