Hotel C Stockholm
Comfort Hotel Xpress Stockholm Central(Stockholm)(Mye for pengene!)
  • Frokost inkludert
Radisson Blu Royal Viking Hotel, Stockholm(Stockholm)(Mye for pengene!)
  • Svømmebasseng
Clarion Hotel Stockholm(Stockholm)(Mye for pengene!)
  • Frokost inkludert
Radisson Blu Waterfront Hotel(Stockholm)(Mye for pengene!)
Besparingsvarsel! 17 % under gjennomsnittsprisene

Prisen du fant, er 17 % lavere enn hotellets gjennomsnittspris på USD 192 per natt.

Hotel Birger Jarl(Stockholm)(Mye for pengene!)
Clarion Hotel Sign(Stockholm)
Clarion Hotels
Besparingsvarsel! 13 % under gjennomsnittsprisene

Prisen du fant, er 13 % lavere enn hotellets gjennomsnittspris på USD 149 per natt.

Scandic Gamla Stan(Stockholm)
ScandicHotels.com
Nordic Light Hotel(Stockholm)
Preferred Hotels
  • Frokost inkludert
Freys Hotel(Stockholm)(Mye for pengene!)
Freys Hotel
Sheraton.com
Anmeldt 28. august 2017

Meget sentralt hotell, du ser Flytogets endestasjon fra frokostsalen. Vær oppmerksom på at mange rom her ikke har vindu. Vi hadde oppgraderte rom, med vindu inn mot gården. Aldri bodd i en storby med så stille netter. Meget bra. 160 cm brede senger er kanskje i minste laget? Hyggelig betjening, lett å få sen utsjekk søndagen. Bra frokost, bra oppfølging med renhold og påfyll.
MEN: Jeg går alltid opp nødutgangen før jeg legger meg om kvelden. Her blir det ikke lett å finne frem i mørket, dette MÅ du har gått opp på forhånd dersom du skal være trygg. Merk at dørene i nødutgangen på trekkes til deg!
Bra hotell, men kraftig trekk for sikkerhet som krever svært mye av oss gjester.

Romtips: Be om rom inn mot gården, der er det veldig stille!
  • Opphold: august 2017, reiste med familie
Takk, JAN R
Anmeldt 20. august 2017

Veldig god frokost, kanskje litt trangt om plassene, men godt utvalg. Ypperlig service da vi spurte om å ha rommet litt lengre. Vi hadde et superior rom, som var bra, men kanskje sengene kunne vært noe bredere. 160 cm er ikke alt for bredt. Sentral beliggenhet. Anbefales.

Romtips: Superior rom var greit
  • Opphold: august 2017, reiste som et par
Takk, Persteinskog
Anmeldt 7. august 2017

Ble veldig godt tatt i mot ved ankomst. Bli og i møte kommende personell. Bilen ble kjørt ned i parkeringen og hentet igjen ved avreise (10 euro natten). Rommet var rent og pent. Frokosten helt grei. Det fine var at om du skal dra veldig tidlig før frokosten starter, kan du lage din egen frokost før du drar. Hotellet ligger meget sentralt. Ett meget godt valg.

• Opphold: juli 2017, reiste med familie
Takk, Tim Børge R
Hotel-C-Stockholm, Receptionschef på Hotel C Stockholm, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. august 2017

Thank you for your great review. I hope we will have a chance to welcome you back to our hotel soon again.

Have a great day

Emma

Anmeldt 4. august 2017

Bra hotell, stilige rom. Fin beliggenhet midt i sentrum. Behjelpelig personale som var vennlige og hyggelige. Rask inn- og utskjekking. Dårlig luft og varmt på rommet da AC fungerte dårlig! Trangt da de satte inn to ekstrasenger.

• Opphold: august 2017, reiste med familie
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, 952helgea
Anmeldt 30. juli 2017

supert hotell som ligger perfekt til rett ved Arlanda ekspressen, Stockholm sentralstasjon, og kun et par hundre meter til hovedgaten Drottningatan. Små men veldig fresje dobbeltrom, fantastisk frokostbuffet, veldig hyggelig resepsjonspersonal, helt klart et hotell vi vil booke igjen, ved neste stockholmsbesøk.

• Opphold: juli 2017, reiste med familie
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, 268magnusj

Hej
Vad härligt att ni är nöjda med er vistelse på Hotel C. Man blir så glad när man får läsa recensioner som denna.

Hoppas ni kommer tillbaka snart
Emma