Radisson Blu Royal Viking Hotel, Stockholm(Stockholm)(Mye for pengene!)
  • Svømmebasseng
Comfort Hotel Xpress Stockholm Central(Stockholm)(Mye for pengene!)
  • Frokost inkludert
Stallmastaregarden Hotel(Stockholm)(Mye for pengene!)
  • Gratis parkering
Clarion Hotel Stockholm(Stockholm)(Mye for pengene!)
Besparingsvarsel! 15 % under gjennomsnittsprisene

Prisen du fant, er 15 % lavere enn hotellets gjennomsnittspris på USD 165 per natt.

Clarion Hotel Sign(Stockholm)(Mye for pengene!)
  • Frokost inkludert
Radisson Blu Waterfront Hotel(Stockholm)(Mye for pengene!)
  • Restaurant
Hilton Stockholm Slussen(Stockholm)(Mye for pengene!)
Hilton
Berns Hotel(Stockholm)
Berns Hotel
Nordic Light Hotel(Stockholm)
Nordic Light Hotel
  • Frokost inkludert
Freys Hotel(Stockholm)(Mye for pengene!)
Anmeldt 5. mai 2018 via mobile enheter

Her fikk vi lite i forhold til det vi betalte for. Første rommet vi fikk måtte vi bytte. To venninner i en bitteliten dobbeltseng i et lite rom ble for intimt. Rommet var dessuten vendt mot stasjonen og musikk og uteliv. Vi fikk bytte og måtte betale 600 kr ekstra. Det nye rommet vendte mot bakgården og hadde akseptable senger. Rar dusj. Simpel standard i forhold til pris. Bra frokost med godt utvalg. Sentral beliggenhet i forhold til gåavstand til det meste. Vi hadde planer om å se Icebar, men inngangspris er 175 inklusiv drikke. Ikke noe ekstra for oss som allerede hadde betalt en stiv hotellpris... Hvis neste gang tar vi et annet hotell.

Opphold: mai 2018, reiste med venner
Takk, Kvinne48
Catharina B, Guest Experience Manager på Hotel C Stockholm, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. mai 2018

Stort tack för att du valde att bo på Hotel C och även för att du tagit dig tid att ge oss din återkoppling från din vistelse. Jag har personligen tagit del av dina kommentarer och jag kan endast beklaga att vi inte levt upp till era förväntningar. Vi arbetar ständigt med att förbättra våra standarders och jag tar därför tacksamt emot dina synpunkter. Jag hoppas att vi får möjlighet att välkomna dig igen så att vi kan få en chans att överträffa dina förväntningar.

Varmt välkommen tillbaka!

Med vänlig hälsning,
Catharina Borgström

Anmeldt 2. mai 2018

Vi hadde standard enkeltrom for to i 6.etasje i tre netter - utsikt mot bakgård. God seng, 140 cm. To stoler på rommet. Lite skrivebord. To ledige stikk for lading. Vannkoker, safe og kaffe/te. Bad ok. Store, tunge (for tunge etter min pers. smak) håndklær. Håndsåpe, bodylotion, dusjsåpe, shampoo og balsam på dispensere. God lys for barbering.

Frokosten er mareritt. Serveres fra 07-10 på hverdager. En time for stengetid var det ikke mulig å finne verken sitteplass, rene tallerker eller bestikk. Det var rett og slett tomt. Da vi endelig fikk plass etter 10 minutters venting: Glovarm tallerken og varme juiceglass. Greit utvalg av brød, men samtlige brødkniver svært sløve. Alle smør- og marmeladebeholdere tomme og svært grisete - rett og slett uhygienisk. Utvalget på både varm- og kaldtbuffet var ok. Kjedelig kaffe på to stasjoner - latte? 45 kroner ekstra. Teutvalget stort, men bare Liptons smaksatte te-typer. Det holder ikke!

Tiltross for fullsatt frokostsal og VIP-avdeling (hvorfor?) samt at mange spiste i resepsjonen så vi på tre frokoster kun to ansette i denne avdelingen.

Alt i alt: Hotellet gjorde jobben rent overnattingsmessig. Frokosten var fullstendig kaos - og derfor droppet vi besøk i restauranten på kveldene. Kommer vi tilbake hit? Tvilsomt.

• Opphold: april 2018, reiste som et par
Takk, PeViFr
Catharina B, Guest Experience Manager på Hotel C Stockholm, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. mai 2018

Hej,

Stort tack för att du valde att bo på Hotel C och även för att du tagit dig tid att ge oss din återkoppling från din vistelse. Jag har personligen tagit del av dina kommentarer och jag kan endast beklaga att vi inte levt upp till era förväntningar just gällande våra frukostrutiner. Vi arbetar ständigt med att förbättra våra standarders och att coacha vår personal till det bättre och jag tar därför tacksamt emot dina synpunkter. Jag hoppas att vi får möjlighet att välkomna dig igen så att vi kan få en chans att överträffa dina förväntningar. Varmt välkommen tillbaka!

Med vänlig hälsning,
Catharina Borgström

Anmeldt 17. oktober 2017 via mobile enheter

Booket rom her gjennom Berg Hansen og ankommer ett kott der en seng utgjør halve rommet og det ikke er vindu.

Frokost litt under snittet gjør at dette er en plass jeg ikke bor igjen, det finnes vesentlig bedre hoteller i samme prisklasse i Stockholm.

Opphold: oktober 2017, reiste på forretningsreise
1  Takk, Stian P
Anmeldt 23. september 2017 via mobile enheter

Hyggelig opplevelse i Stockholm. Flott sentral beliggenheted kort vei til mange severdigheter. Hotellet svarte til forventningene med god frokost og trivelig personale. Savnet kjøleskap på rommet, men gode senger.

Opphold: september 2017, reiste med familie
Takk, Audhild B
Anmeldt 28. august 2017

Meget sentralt hotell, du ser Flytogets endestasjon fra frokostsalen. Vær oppmerksom på at mange rom her ikke har vindu. Vi hadde oppgraderte rom, med vindu inn mot gården. Aldri bodd i en storby med så stille netter. Meget bra. 160 cm brede senger er kanskje i minste laget? Hyggelig betjening, lett å få sen utsjekk søndagen. Bra frokost, bra oppfølging med renhold og påfyll.
MEN: Jeg går alltid opp nødutgangen før jeg legger meg om kvelden. Her blir det ikke lett å finne frem i mørket, dette MÅ du har gått opp på forhånd dersom du skal være trygg. Merk at dørene i nødutgangen på trekkes til deg!
Bra hotell, men kraftig trekk for sikkerhet som krever svært mye av oss gjester.

Romtips: Be om rom inn mot gården, der er det veldig stille!
  • Opphold: august 2017, reiste med familie
Takk, JAN R