Anmeldt 22. august 2018 via mobile enheter

Hotellet ligger kun et steinkast fra Centralstasjonen, anbefaler å ta Arlanda Express tog hit, går hvert 15.min og bruker bare 20 min. Vennlige og behjelpsomme ansatte på hotellet, men da vi var 40 stk på tur var det rart de ikke hadde bedre bemanning i baren;) Greie rom, men noe slitt. Vindu som kunne åpnes, men det var veldig bråkete utenfor rommet. Grei frokost, men savnet speilegg! Glemte også igjen en kostbar ting på rommet og denne hadde blitt tatt vare på, noe jeg aldri har opplevd på er hotell før. Kort avstand til Gamla Stan, Drottninggatan, Stureplan mm, alt innenfor 1-2 km. Metro rett ved.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, Klm0301
Catharina B, Guest Experience Manager på Hotel C Stockholm, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. august 2018

Tack för att du tagit dig tid att betygsätta vårt hotell! Det glädjer oss att du var nöjd med din vistelse. Vi tar oss alltid tid att lyssna på konstruktiva kommentarer, så att vi ständigt kan förbättra våra tjänster. Hoppas att vi får chansen att välkomna dig tillbaka till oss snart igen!

Anmeldt 7. august 2018 via mobile enheter

Hotellet ligger sentralt i Stockholm. Personalet var blide og imøtekommende. Rommet var bra. Men et forferdelig slitt gulv trekker inntrykket ned.
Frokosten var innholdsrik og bra.
Prisen på rommet var ganske høy.

Dato for oppholdet: august 2018
Reisetype: Reiste alene
Takk, Reiseglad11112

Tack för att du tagit dig tid att betygsätta vårt hotell. Varmt välkommen tillbaka!

Anmeldt 26. juli 2018

Bra hotell, god frokost, behjelpelig service personell,veldig sentralt, rent og ryddig hotell. Rom uten vindu anbefales ikke. Det er forferdelig varmt på sommeren. Anbefaler å leie sykkel. Da får du sett mest mulig av Stockholm.

Dato for oppholdet: juli 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, Grethe B
Catharina B, Guest Experience Manager på Hotel C Stockholm, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. juli 2018

Hej Grethe!

Tack för att du tagit dig tid att betygsätta vårt hotell.

Varmt välkommen tillbaka!

Catharina

Anmeldt 14. juli 2018

Dette er etter min mening et bra hotell til en rimelig pris. Ble godt tatt i mot i resepsjonen da jeg ankom hotellet. Personalet virket imøtekommende og profesjonelle. Rommet var litt lite, men rent. Senga var helt grei. Et greit bad, rent og ryddig. Trekker litt ned for utsikt mot en kjedelig bakgård.
Frokosten var helt fantastisk. Masse godt utvalg og mye frukt og grønt.

Dette hotellet anbefaler jeg hvis du er ute etter et greit og prisgunstig hotell. Perfekt hvis du reiser alene.

Dato for oppholdet: juli 2018
  • Reisetype: Reiste alene
Takk, Bjørn L
Catharina B, Guest Experience Manager på Hotel C Stockholm, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. juli 2018

Hej Bjorn!

Catharina Borgström heter jag och jobbar som Guest Experience Manager på Hotel C Stockholm.

Tack för att du tagit dig tid att betygsätta vårt hotell och ge oss återkoppling. Det glädjer oss mycket att du var nöjd med din vistelse. Vi är stolta över vår servicekultur och ert beröm ger oss självförtroende att vi gör rätt!

Vi ser fram emot att få välkomna dig som vår gäst igen!

Catharina

Anmeldt 28. mai 2018

Fint plassert i nærheten av togstasjonen, kun få meter å gå. Rask og effektiv resepsjon. Små rom, men de fungerte. Frokosten var bra og svarte til forventningen. Spiste middag første kvelden da vi ankom sent. God service og maten kom raskt på bordet. Det ble bestilt flere forskjellige menyer, alle var fornøyde. Bar med mulighet til å sitte ute. Stedet kan anbefales.

Dato for oppholdet: mai 2018
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, carlth0rer
Catharina B, Guest Experience Manager på Hotel C Stockholm, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. mai 2018

Dear Carl, thank you for your detailed feedback and for taking the time to write about your experience! We are glad to read that you enjoyed your stay with us. I will personally forward your feedback to our departments.

Hope to welcome you back soon again Carl!

Kind regards,