Algotels
Trip.com
Preferred HotelsUSD 113
Anmeldt 24. september 2018 via mobile enheter

Vi bodde på Hotel C fra Fredag til Søndag. Vi bodde på Delux rom, bode på rom 703 i 7 etasje. Utrolig gode senger. 1 sove rom, 1 bad med både 1 dusj og 1 badekar som var separert fra hverandre. Pluss det var 1 egen oppholdsrom med både strykejern og kaffemaskin. Hotellet ligger rett ved central stasjon

Dato for oppholdet: september 2018
2  Takk, prebenk2015
CatharinaB161, Guest Experience Manager på Hotel C Stockholm Preferred Connect Collection, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. oktober 2018

Hej Preben!

Stort tack för att du tog dig tiden att ge oss feedback på din vistelse. Det glädjer mig att du var så nöjd!

Hoppas att vi får välkomna dig tillbaka igen inom kort!

Anmeldt 10. september 2018

Vi var en gruppe på 49 personer som bodde på dette hotellet.
Servicen var upåklagelig, rommene var fine og det ligger sentralt, altså gåavstand til det meste. Frokosten var veldig god, her var det noe for de fleste.
En kan ta toget/bussen fra flyplassen og rett til hotellet.

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, LindaMatogReise
Catharina Borgström, Other på Hotel C Stockholm Preferred Connect Collection, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. januar 2021

Tack för ditt omdöme!
Ha en fin dag,
Catharina

Anmeldt 22. august 2018 via mobile enheter

Hotellet ligger kun et steinkast fra Centralstasjonen, anbefaler å ta Arlanda Express tog hit, går hvert 15.min og bruker bare 20 min. Vennlige og behjelpsomme ansatte på hotellet, men da vi var 40 stk på tur var det rart de ikke hadde bedre bemanning i baren;) Greie rom, men noe slitt. Vindu som kunne åpnes, men det var veldig bråkete utenfor rommet. Grei frokost, men savnet speilegg! Glemte også igjen en kostbar ting på rommet og denne hadde blitt tatt vare på, noe jeg aldri har opplevd på er hotell før. Kort avstand til Gamla Stan, Drottninggatan, Stureplan mm, alt innenfor 1-2 km. Metro rett ved.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, Klm0301
Catharina B, Guest Experience Manager på Hotel C Stockholm Preferred Connect Collection, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. august 2018

Tack för att du tagit dig tid att betygsätta vårt hotell! Det glädjer oss att du var nöjd med din vistelse. Vi tar oss alltid tid att lyssna på konstruktiva kommentarer, så att vi ständigt kan förbättra våra tjänster. Hoppas att vi får chansen att välkomna dig tillbaka till oss snart igen!

Anmeldt 7. august 2018 via mobile enheter

Hotellet ligger sentralt i Stockholm. Personalet var blide og imøtekommende. Rommet var bra. Men et forferdelig slitt gulv trekker inntrykket ned.
Frokosten var innholdsrik og bra.
Prisen på rommet var ganske høy.

Dato for oppholdet: august 2018
Reisetype: Reiste alene
Takk, _travelmanontripadv

Tack för att du tagit dig tid att betygsätta vårt hotell. Varmt välkommen tillbaka!

Anmeldt 26. juli 2018

Bra hotell, god frokost, behjelpelig service personell,veldig sentralt, rent og ryddig hotell. Rom uten vindu anbefales ikke. Det er forferdelig varmt på sommeren. Anbefaler å leie sykkel. Da får du sett mest mulig av Stockholm.

Dato for oppholdet: juli 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, Grethe B
Catharina B, Guest Experience Manager på Hotel C Stockholm Preferred Connect Collection, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. juli 2018

Hej Grethe!

Tack för att du tagit dig tid att betygsätta vårt hotell.

Varmt välkommen tillbaka!

Catharina