3 personer ser på dette hotellet
Gratis avbestilling frem til 04.02.23
Trip.com
Preferred HotelsUSD 104
Anmeldt 2. januar 2019 via mobile enheter

Vi bodde her 3 dager over nyttår, fint og ryddig hotell med hyggelige ansatte. Super god service av ansatte og rommene var ryddige og fine. Hotellet hadde også en fin isbar, frokosten var også okei. Alt i alt veldig bra,her var også prisene okei. Beliggenheten på hotellet var helt perfekt, veldig sentralt. Her kunne jeg overnattet igjen om jeg skulle til stockholm

Dato for oppholdet: januar 2019
Takk, charlottelarsen90
Catharina Borgström, Other på Hotel C Stockholm Preferred Connect Collection, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. januar 2021

Anmeldt 30. november 2018 via mobile enheter

Bestilte og betalte for 4 rom i mai og fikk bekreftelse med beskjed om at bestillingen var garantert. Det hjalp ingen ting. Ankom hotelket kl. 11.30 30. november, men resepsjonen fant ikke bestillingen, selv om vi leverte bekreftelsen. Fikk beskjed om å komme tilbake kl. 16, da ville rommene være klare. Var 4 par, og ett fikk rom kl. 15. Vi andre fikk beskjed om at de måtte avklare med rengjøringspersonalet om rommene var klare..... Andre gjester fikk rom etter hvert som de ankom. Litt over kl. 16 fikk vi beskjed om at de hadde «vannlekkasjer» på 3 dobbeltrom, og at vi måtte bo et annet sted. Etter hvert bekreftet de overbooking - det kunne de sagt med en gang og flyttet alle 4 parene i stedet for å dele reisefølget. Har ingen formening om hordan hotellet faktisk er ettersom vi ikke fikk bo der, men er ikke spesielt imponert over hvordan personalet håndterte saken. Hadde vært mye bedre om de hadde vært ærlige og sagt at det var overbooket i stedet for å la oss vente unødvendig lenge og så lyve om årsak...

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, gittemb

Anmeldt 24. september 2018 via mobile enheter

Vi bodde på Hotel C fra Fredag til Søndag. Vi bodde på Delux rom, bode på rom 703 i 7 etasje. Utrolig gode senger. 1 sove rom, 1 bad med både 1 dusj og 1 badekar som var separert fra hverandre. Pluss det var 1 egen oppholdsrom med både strykejern og kaffemaskin. Hotellet ligger rett ved central stasjon

Dato for oppholdet: september 2018
2  Takk, prebenk2015
CatharinaB161, Guest Experience Manager på Hotel C Stockholm Preferred Connect Collection, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. oktober 2018

Hej Preben!

Stort tack för att du tog dig tiden att ge oss feedback på din vistelse. Det glädjer mig att du var så nöjd!

Hoppas att vi får välkomna dig tillbaka igen inom kort!

Med vänlig hälsning,
Catharina Borgström

Anmeldt 10. september 2018

Vi var en gruppe på 49 personer som bodde på dette hotellet.
Servicen var upåklagelig, rommene var fine og det ligger sentralt, altså gåavstand til det meste. Frokosten var veldig god, her var det noe for de fleste.
En kan ta toget/bussen fra flyplassen og rett til hotellet.

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, LindaMatogReise

Anmeldt 22. august 2018 via mobile enheter

Hotellet ligger kun et steinkast fra Centralstasjonen, anbefaler å ta Arlanda Express tog hit, går hvert 15.min og bruker bare 20 min. Vennlige og behjelpsomme ansatte på hotellet, men da vi var 40 stk på tur var det rart de ikke hadde bedre bemanning i baren;) Greie rom, men noe slitt. Vindu som kunne åpnes, men det var veldig bråkete utenfor rommet. Grei frokost, men savnet speilegg! Glemte også igjen en kostbar ting på rommet og denne hadde blitt tatt vare på, noe jeg aldri har opplevd på er hotell før. Kort avstand til Gamla Stan, Drottninggatan, Stureplan mm, alt innenfor 1-2 km. Metro rett ved.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, Klm0301
Catharina B, Guest Experience Manager på Hotel C Stockholm Preferred Connect Collection, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. august 2018

Tack för att du tagit dig tid att betygsätta vårt hotell! Det glädjer oss att du var nöjd med din vistelse. Vi tar oss alltid tid att lyssna på konstruktiva kommentarer, så att vi ständigt kan förbättra våra tjänster. Hoppas att vi får chansen att välkomna dig tillbaka till oss snart igen!

Med vänlig hälsning,
Catharina Borgström