Radisson Blu Royal Viking Hotel, Stockholm(Stockholm)(Mye for pengene!)
  • Svømmebasseng
RadissonCollection
  • Restaurant
Stallmastaregarden Hotel(Stockholm)(Mye for pengene!)
  • Gratis parkering
Besparingsvarsel! 16 % under gjennomsnittsprisene

Prisen du fant, er 16 % lavere enn hotellets gjennomsnittspris på USD 189 per natt.

Comfort Hotel Xpress Stockholm Central(Stockholm)(Mye for pengene!)
Sheraton.com
  • Restaurant
Clarion Hotel Stockholm(Stockholm)(Mye for pengene!)
Besparingsvarsel! 13 % under gjennomsnittsprisene

Prisen du fant, er 13 % lavere enn hotellets gjennomsnittspris på USD 164 per natt.

Radisson Blu Waterfront Hotel(Stockholm)(Mye for pengene!)
  • Restaurant
Freys Hotel(Stockholm)(Mye for pengene!)
  • Frokost inkludert
Clarion Hotel Sign(Stockholm)(Mye for pengene!)
Besparingsvarsel! 10 % under gjennomsnittsprisene

Prisen du fant, er 10 % lavere enn hotellets gjennomsnittspris på USD 163 per natt.

Nordic Light Hotel(Stockholm)
Nordic Light Hotel
Anmeldt 22. august 2017 via mobile enheter

Kung Carl stilte opp og gav oss kjempeservice, flotte rom og hyggelige priser. Har nå nyrenovert resepsjon, lobbybransjens og restaurant Bakfickan er oppgradert, - både miljø og meny.
Dette er Stockholms eldste hotell, familiedrevet og setter sin ære i at du skal ha det bra.

Opphold: april 2017, reiste med venner
Takk, ArveGM
Annelie L, Hotellchef på Hotel Kung Carl, BW Premier Collection, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. august 2017

Hej ArveGM, stort tack för dina fina ord! Vad härligt att höra att er vistelse med oss blev så bra. Hoppas vi ses snart igen!

Anmeldt 8. juli 2017 via mobile enheter

Et trivelig hotell sentralt i Stockholm. Kjempe god service!
Frokosten trekker litt ned, den kunne vært bedre i form at et bedre utvalg samt litt trangt rundt buffeten.
Takterrassen er en nydelig plass å slappe av på når været er fint.

Opphold: juli 2017, reiste med familie
Takk, Remi J
Annelie L, Hotellchef på Hotel Kung Carl, BW Premier Collection, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. august 2017

Stort tack för att du tagit dig tiden att skriva ett omdöme om oss här på Tripadvisor. Jag blir mycket glad att läsa att ni hade en bra vistelse med oss och vi ser fram emot att hälsa er välkomna tillbaka!

Anmeldt 17. mai 2017 via mobile enheter

Veldig hyggelig hotell ved Stureplan i hjertet av Stockholm. Ingen rom er like, resepsjonen gir følelsen av å være i en parisisk cafe. Personalet er alltid hjelpsomme og hyggelige. Vel verd et eller flere besøk

Opphold: april 2017, reiste med venner
Takk, ArveGM
Annelie L, Hotellchef på Hotel Kung Carl, BW Premier Collection, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. mai 2017

Hej Arve, stort tack för dina fina ord! Det är så roligt att höra att du trivs bra hos oss.
Vi ses snart igen hoppas jag, varmt välkommen åter!

Anmeldt 9. januar 2017 via mobile enheter

Dette er et sjarmerende hotel med utrolig mange forskjellige typer rom. Gode senge med myke gode puter og dyner. Koselig frokost sted nydelig god frokost, me forskjellig å velge. Ligger sentralt til i forhold til shopping.

Opphold: januar 2017
Takk, Marion E
Annelie L, Hotellchef på Hotel Kung Carl, BW Premier Collection, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. januar 2017

Hej Marion, stort tack för dina fina ord! Vad roligt att höra att ni fick en bra vistelse hos oss. Hoppas vi ses snart igen, varmt välkommen åter!

Anmeldt 14. desember 2016 via mobile enheter

En ypperlig beliggenhet. Vennlig betjening og romslige rom. Vårt rom lå ut mot Birger Jarlsgatan og Stureplan. Flott utsikt og perfekt natt til fredag og natt til mandag. I helgen var det mye bråk fra gaten (julebordsesong). Frokosten var god, savnet bare en tekanne til min morgente!

Opphold: desember 2016, reiste som et par
Takk, perpetua01
Annelie L, Hotellchef på Hotel Kung Carl, BW Premier Collection, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. desember 2016

Hej perpetua01,