Anmeldt 3. august 2018 via mobile enheter

Et enkelt hotell skaper få forventninger. Et hotell som sikter høyt, skaper høyere forventninger. Kung Carl gir seg selv fallhøyde. Her skal man virkelig nyte å bo.

Så bryter man ettertrykkelig med det. Rommene og omgivelser er flotte. Men hva hjelper det når det ikke ble ryddet på rommet en dag under oppholdet? Og hva hjelper det når man har fylt opp hotellet slik at man knapt får sitte til frokost?

Da er Kung Carl blitt et noe kostbart herberge. Ikke lenger et spesielt flott hotell.

Man kan si det er sånn om sommeren. Overfylte hotell. Feil skjer. Det blir ikke rengjort. Frokosten får du ta stående.

Eller man kan kalle det en kollaps.

Dato for oppholdet: august 2018
1  Takk, 130vegarda
Annelie L, Hotellchef på Hotel Kung Carl, BW Premier Collection, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. august 2018

Tack för att du tagit dig tiden att skriva en recension. Det är mycket tråkigt att vi brustit så i våra rutiner när det gäller vår produkt och vår service under er vistelse med oss. Vårt mål är att ge alla våra gäster en härlig vistelse och jag ber om ursäkt då vi dessvärre inte lyckats i ert fall med att leverera det lilla extra. Jag tar med mig av dina kommentarer och kommer att följa upp dem med respektive avdelning.

Hoppas vi trots detta kan få chansen att hälsa er välkomna åter till oss. Du får gärna kontakta mig direkt på annelie.bergsten@kungcarl.se nästa gång ni planerar en övernattning i Stockholm.

Anmeldt 12. juli 2018

Sørg for å få oppgradert rommet eller betal litt ekstra for en helt annen opplevelse. Vi fikk et rom med karnapp med store vinduer ut mot Stureplan og det var virkelig flott. Vi var en del av et bryllup (og mitt 50-årslag) og flere gjester var misfornøyd med rommet. De hadde nok ikke spandert et par hundrelapper ekstra! Vær oppmerksom på at hvis du ankommer i privatbil er avlasting ingen enkel affære. Stå enten midt i gaten utenfor hovedinngangen eller stopp bak hotellet, men med en som kan følge med særs ivrige parkeringsvakter!! Ellers har hotellet en god helgedeal med Q-park 5 minutters gange oppi gata til en overkommelig pris. God og enkel svensk hotellfrokost.

Romtips: Få oppgradert rommet eller spander et par hundrelapper ekstra. Det er det absolutt verdt!
Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, 749trulss
Annelie L, Hotellchef på Hotel Kung Carl, BW Premier Collection, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. juli 2018

Hej Truls, stort tack för din recension! Vi är så glada att höra att ni fick en trivsam vistelse hos oss.
Vi ser fram emot att hälsa er välkommen tillbaka nästa gång ni besöker Stockholm!

Med vänlig hälsning

Mail: annelie.bergsten@kungcarl.se

Anmeldt 23. januar 2018

Her var alt på stell! Rommene var flotte, frokosten super, god stemning og hyggelig personale. Og ikke minst er det en flott beliggenhet. Hotell med sjarm og hygge. Kan anbefales både til jobb og ferie. Romantisk og avslappende.

Dato for oppholdet: februar 2017
Takk, 341signys
Annelie L, Hotelldirektör på Hotel Kung Carl, BW Premier Collection, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. januar 2018

Hej Signy, stort tack för dina fina ord! Härligt att du fick en bra vistelse hos oss och att mina kollegor tog väl hand om dig. Hoppas vi ses nästa gång du kommer till Stockholm!

Anmeldt 22. januar 2018 via mobile enheter

Kung Carl er beliggende midt på Stureplan i Stockholms sentrum. Kort vei til det meste. Rommene er alle forskjellig innredet, og mange med utsikt mot Stureplan. Lobbyen, med resepsjon og bar er en hyggelig samlingsplass for en øl eller kopp kaffe.
Frokosten er variert, men jeg kunne ønske litt mer varme retter.
Bra service.

Dato for oppholdet: januar 2018
Takk, lassek2018

Hej Lasse, tack för din feedback! Vi uppskattar verkligen att du tog dig tid att skriva några rader om din vistelse här hos oss. Härligt att du trivdes bra och hoppas vi ses nästa gång du kommer till Stockholm!

Anmeldt 22. august 2017 via mobile enheter

Kung Carl stilte opp og gav oss kjempeservice, flotte rom og hyggelige priser. Har nå nyrenovert resepsjon, lobbybransjens og restaurant Bakfickan er oppgradert, - både miljø og meny.
Dette er Stockholms eldste hotell, familiedrevet og setter sin ære i at du skal ha det bra.

Dato for oppholdet: april 2017
Takk, ArveGM
Annelie L, Hotellchef på Hotel Kung Carl, BW Premier Collection, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. august 2017

Hej ArveGM, stort tack för dina fina ord! Vad härligt att höra att er vistelse med oss blev så bra. Hoppas vi ses snart igen!