Vi har merket at du bruker en nettleser som ikke stĂžttes. Tripadvisor-nettstedet vises kanskje ikke riktig.Vi stĂžtter fĂžlgende nettlesere:
3 personer ser pÄ dette hotellet
LĂ„s den laveste prisen fra disse nettstedene
Expedia.comUSD 147
Orbitz.comUSD 147
ZenHotels.comUSD 152
Hvordan betalinger til oss pÄvirker rekkefÞlgen av prisene som vises. Romtyper kan variere.
Prisene leveres av partnerne vÄre og reflekterer priser per natt, inkludert alle skatter og avgifter som er kjent av partnerne vÄre. BesÞk partnerne vÄre for mer informasjon.
Hoteller i nĂŠrheten
SprÄkAlle sprÄk
Flere sprÄk
7–12 av 1 216 anmeldelser
Anmeldt 13. november 2018

Kung Carl ligger midt pÄ Stureplan - dette var en kombinert jobb og fornÞyelse tur. Da er det hotellet perfekt. Kort veg til mange gode restauranter og uteliv. Frokostsalen er liten og det mangler kapasitet der, spesielt i helgene. Det er det eneste som drar ned. Veldig flinke folk, en meget sjarmerende lobby "innredet" som en bakgÄrd - og hjemmekoselige rom.

Dato for oppholdet: november 2018
  • Reisetype: Reiste pĂ„ forretningsreise
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Best Western
2  Takk, Bidomil
Annelie L, Hotellchef pÄ Hotel Kung Carl, svarte pÄ denne anmeldelsenBesvart 15. november 2018

Stort tack för dina fina ord - de vÀrmer och betyder otroligt mycket för oss!
Vi ser fram emot att hÀlsa dig varmt vÀlkommen tillbaka.

Med vÀnlig hÀlsning

Anmeldt 3. august 2018 via mobile enheter

Et enkelt hotell skaper fÄ forventninger. Et hotell som sikter hÞyt, skaper hÞyere forventninger. Kung Carl gir seg selv fallhÞyde. Her skal man virkelig nyte Ä bo.

SÄ bryter man ettertrykkelig med det. Rommene og omgivelser er flotte. Men hva hjelper det nÄr det ikke ble ryddet pÄ rommet en dag under oppholdet? Og hva hjelper det nÄr man har fylt opp hotellet slik at man knapt fÄr sitte til frokost?

Da er Kung Carl blitt et noe kostbart herberge. Ikke lenger et spesielt flott hotell.

Man kan si det er sÄnn om sommeren. Overfylte hotell. Feil skjer. Det blir ikke rengjort. Frokosten fÄr du ta stÄende.

Eller man kan kalle det en kollaps.

Dato for oppholdet: august 2018
2  Takk, 1966vsa
Annelie L, Hotellchef pÄ Hotel Kung Carl, svarte pÄ denne anmeldelsenBesvart 14. august 2018

Tack för att du tagit dig tiden att skriva en recension. Det Àr mycket trÄkigt att vi brustit sÄ i vÄra rutiner nÀr det gÀller vÄr produkt och vÄr service under er vistelse med oss. VÄrt mÄl Àr att ge alla vÄra gÀster en hÀrlig vistelse och jag ber om ursÀkt dÄ vi dessvÀrre inte lyckats i ert fall med att leverera det lilla extra. Jag tar med mig av dina kommentarer och kommer att följa upp dem med respektive avdelning.

Hoppas vi trots detta kan fÄ chansen att hÀlsa er vÀlkomna Äter till oss. Du fÄr gÀrna kontakta mig direkt pÄ annelie.bergsten@kungcarl.se nÀsta gÄng ni planerar en övernattning i Stockholm.

Anmeldt 12. juli 2018

SÞrg for Ä fÄ oppgradert rommet eller betal litt ekstra for en helt annen opplevelse. Vi fikk et rom med karnapp med store vinduer ut mot Stureplan og det var virkelig flott. Vi var en del av et bryllup (og mitt 50-Ärslag) og flere gjester var misfornÞyd med rommet. De hadde nok ikke spandert et par hundrelapper ekstra! VÊr oppmerksom pÄ at hvis du ankommer i privatbil er avlasting ingen enkel affÊre. StÄ enten midt i gaten utenfor hovedinngangen eller stopp bak hotellet, men med en som kan fÞlge med sÊrs ivrige parkeringsvakter!! Ellers har hotellet en god helgedeal med Q-park 5 minutters gange oppi gata til en overkommelig pris. God og enkel svensk hotellfrokost.

Romtips: FĂ„ oppgradert rommet eller spander et par hundrelapper ekstra. Det er det absolutt verdt!
Dato for oppholdet: juli 2018
2  Takk, 749trulss
Annelie L, Hotellchef pÄ Hotel Kung Carl, svarte pÄ denne anmeldelsenBesvart 19. juli 2018

Hej Truls, stort tack för din recension! Vi Àr sÄ glada att höra att ni fick en trivsam vistelse hos oss.
Vi ser fram emot att hÀlsa er vÀlkommen tillbaka nÀsta gÄng ni besöker Stockholm!

Med vÀnlig hÀlsning

Mail: annelie.bergsten@kungcarl.se

Anmeldt 23. januar 2018

Her var alt pÄ stell! Rommene var flotte, frokosten super, god stemning og hyggelig personale. Og ikke minst er det en flott beliggenhet. Hotell med sjarm og hygge. Kan anbefales bÄde til jobb og ferie. Romantisk og avslappende.

Dato for oppholdet: februar 2017
2  Takk, 341signys
Annelie L, Hotelldirektör pÄ Hotel Kung Carl, svarte pÄ denne anmeldelsenBesvart 29. januar 2018

Hej Signy, stort tack för dina fina ord! HÀrligt att du fick en bra vistelse hos oss och att mina kollegor tog vÀl hand om dig. Hoppas vi ses nÀsta gÄng du kommer till Stockholm!

Anmeldt 22. januar 2018 via mobile enheter

Kung Carl er beliggende midt pÄ Stureplan i Stockholms sentrum. Kort vei til det meste. Rommene er alle forskjellig innredet, og mange med utsikt mot Stureplan. Lobbyen, med resepsjon og bar er en hyggelig samlingsplass for en Þl eller kopp kaffe.
Frokosten er variert, men jeg kunne Ăžnske litt mer varme retter.
Bra service.

Dato for oppholdet: januar 2018
Reisetype: Reiste pÄ forretningsreise
Takk, lassek2018

Hej Lasse, tack för din feedback! Vi uppskattar verkligen att du tog dig tid att skriva nÄgra rader om din vistelse hÀr hos oss. HÀrligt att du trivdes bra och hoppas vi ses nÀsta gÄng du kommer till Stockholm!