Anmeldt 22. oktober 2017

Ligger sentralt
Man slipper de store og upersonlige hotellene
Herlige rom med gode senger
Personale som alltid smiler og er hjelpsomme de gjør alt for at oppholdet skal føles bra.
Alt man kan ønske seg i frokostsalen.

Dato for oppholdet: oktober 2017
Takk, 385lisbethn
Helena A, Kundansvarig på Freys Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. oktober 2017

Tusen tack för dina vänliga ord.
Trevligt att se att ni trivs hos oss.
Hjärtligt välkomna tillbaka snart igen!
Mvh Helena/ Freys Hotel

Anmeldt 17. oktober 2017

Veldig koselig hotell med en fin restaurant/bar. Lå utrolig sentralt og nærme sentralstasjonen. Rommet var koselig og sengen veldig god. Veldig god frokost. Kan trygt anbefales. Vil bo her neste gang vi er i Stockholm.

Dato for oppholdet: oktober 2017
Takk, Wenche Ø

Hej Wenche,
Tusen tack för dina vänliga ord och för att du tog dig tid att lämna din feedback. Trevligt att höra att ni hade en bra vistelse hos oss & hjärtligt välkomna tillbaka snart igen!
Freys Hotel

Anmeldt 15. september 2017

Et herlig hotell, med et herlig personell, med en herlig avstand til alt, hvis en er ute etter å se seg rundt i en herlig by, Stockholm, og også bare et par hundre meter fra S. stasjon og flytog til Arlanda.

Dato for oppholdet: april 2017
  • Reisetype: Reiste alene
Takk, h_kont967
Helena A, Kundansvarig på Freys Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. september 2017

Tusen Tack för dina vänliga ord och för att du tog dig tid att lämna din feedback.
Hoppas att vi ses snart igen i Stockholm!
Bokningen/ Freys Hotel
reservations@freyshotels.com

Anmeldt 1. september 2017

Topp mottakelse i resepsjon, flott renhold på rommet. Kun en ting peker nedover : Rommet i minste laget, liten plass til koffert og lite skapplass. Inntrykk totalt gjør at jeg vil velge hotellet neste gang jeg besøker Stockholm

Dato for oppholdet: august 2017
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, bengtop
Helena A, Kundansvarig på Freys Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. september 2017

Hej bengtop,
Tack för att du tog dig tid att lämna din feedback. Trevligt att se att du hade en fin vistelse hos oss! Vi erbjuder en altal olika kategorier av rum i olika storlekar. Kanske ett av våra superior rum skulle passa bättre för din nästa vistelse?
Hör gärna av dig om du har några fler funderingar eller önskemål.
Bokningen/ Freys Hotel
reservations@freyshotels.com

Anmeldt 15. juli 2017

Høy pris for dårlig rom. Lite rom. Mørke rom. Dårlig romstandar for prisen. Frokosten var ikke egnet til folk med allergier. Lite valgmuligheter for de som ikke tåler svinekjøtt. Kun et pålegg sort var kalkunskinke.

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, carstenc362
Helena A, Kundansvarig på Freys Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. august 2017

Hej Carsten,
Vad tråkigt att höra att du var missnöjd med ditt rum. Vet inte vilken rumstyp du bodde på och under vilken period. Vi har ett antal olika typer av rum i varierande storlek. Priserna i Stockholm kan också variera en hel del från dag till dag, beroende på om det är något event på gång eller om efterfrågan är stor. Ta gärna en titt på vår hemsida för att se mer information om de olika alternativen samt bilder.
Vill även tacka för din feedback angående mer alternativ till griskött. Vi kommer att framföra detta till vår restaurang ansvarig, då jag vet att dom jobbar mycket på att utveckla utbudet för allergiker och utöka det vegetariska sortimentet.
Hör gärna av dig direkt till oss om du har några övriga frågor eller önskemål.
Önskar dig en fortsatt fin dag och en trevlig sommar!
Med Vänlig Hälsning,
Helena/ Reservations Department