Anmeldt 22. april 2018 via mobile enheter

Overnattet her en natt på forretningsreise, stort og fint rom med balkong i øverste etasje. God seng, arbeidsområde og wifi som gikk å gjøre unna litt jobb over. Hyggelig betjening og god frokost. Kort vei til flytoget, noe som kan være en fordel hvis man ankommer sent. Grei gåavstand til gamla stan.
Et hotell jeg kommer til å bruke igjen.

Dato for oppholdet: april 2018
Takk, Gaute-Oslo
Helena A, Kundansvarig på Freys Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. april 2018

Tusen tack Gaute-Oslo,
Hjärtligt välkommen tillbaka!
Mvh
Helena

Anmeldt 22. januar 2018

Lite og hyggelig hotell sentralt i Stockholm. Veldig små rom, men det gikk greit. Bra frokost, og selv om de ikke serverte speilegg, så serverte de oss det hver morgen(tok lang tid å varme pannen, som de gjorde bare for oss) Koselig med bamser på rommet, og vi kjøpte selvfølgelig med bamser hjem. Spiste på hotellet første kvelden, og det var ikke godt. Burger med merkelige smaker, men antagelig bare vi som er kresne.
Fint utgangspunkt for å se seg om i byen. Ca. 20 min å gå til Gamla Stan.

Dato for oppholdet: mai 2017
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, sabrina557
Helena A, Kundansvarig på Freys Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. januar 2018

Tusen tack för att du tog dig tid att lämna din feedback. Trevligt att se att ni hade en fin vistelse hos oss. Personalen på Belgobaren gör alltid sitt yttersta för att hjälpa till med förfrågningar på frukosten när det är möjligt. Glad att de hade möjlighet att ordna med er specialbeställning. Hjärtligt välkomna vid ett annat tillfälle.

Anmeldt 22. oktober 2017

Ligger sentralt
Man slipper de store og upersonlige hotellene
Herlige rom med gode senger
Personale som alltid smiler og er hjelpsomme de gjør alt for at oppholdet skal føles bra.
Alt man kan ønske seg i frokostsalen.

Dato for oppholdet: oktober 2017
Takk, 385lisbethn
Helena A, Kundansvarig på Freys Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. oktober 2017

Tusen tack för dina vänliga ord.
Trevligt att se att ni trivs hos oss.
Hjärtligt välkomna tillbaka snart igen!
Mvh Helena/ Freys Hotel

Anmeldt 17. oktober 2017

Veldig koselig hotell med en fin restaurant/bar. Lå utrolig sentralt og nærme sentralstasjonen. Rommet var koselig og sengen veldig god. Veldig god frokost. Kan trygt anbefales. Vil bo her neste gang vi er i Stockholm.

Dato for oppholdet: oktober 2017
Takk, Wenche Ø

Hej Wenche,
Tusen tack för dina vänliga ord och för att du tog dig tid att lämna din feedback. Trevligt att höra att ni hade en bra vistelse hos oss & hjärtligt välkomna tillbaka snart igen!

Anmeldt 15. september 2017

Et herlig hotell, med et herlig personell, med en herlig avstand til alt, hvis en er ute etter å se seg rundt i en herlig by, Stockholm, og også bare et par hundre meter fra S. stasjon og flytog til Arlanda.

Dato for oppholdet: april 2017
  • Reisetype: Reiste alene
Takk, h_kont967
Helena A, Kundansvarig på Freys Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. september 2017

Tusen Tack för dina vänliga ord och för att du tog dig tid att lämna din feedback.
Hoppas att vi ses snart igen i Stockholm!
Bokningen/ Freys Hotel
reservations@freyshotels.com