931a
Dato for oppholdet: desember 2018
Mediablonde, KundansvarigFreys Hotel, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 26. des. 2018
Tusen tack!
Hjärtligt välkomna tillbaka snart igen.
Mvh Helena
  • eDreams
1.7 km fra Freys Hotel
Se flere hoteller i Stockholm
Anmeldt 6. november 2018

Bare noen hundre meter fra sentralstasjonen og gangavstand til det mest sentrale i Stocholm. Hadde tre overnattinger i 4 etg. rett over innganspartiet i en l en litt stille sidegate. Rent pent på rom, god frokost. Hyggelig personale. Kan gjerne sove her igjen.

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, Tore T
Helena A, Kundansvarig på Freys Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. november 2018

Tusen tack!
Vad trevligt att se att du trivdes hos oss och hoppas att vi snart får se dig tillbaka i Stockholm igen.
Med vänlig hälsning

Anmeldt 10. juni 2018 via mobile enheter

Perfekt beliggenhet i forhold til det meste, to minutt å gå fra Arlandaexpressen og Drottninggatan (shopping) og 10-15 minutter til fots til Gamla Stan mm. Vi hadde et dobbelt- og et tremannsrom, begge koselige med greie bad, kjøleskap og vannkoker. Den oppredde sofaen var god å sove på, og rommet var stort nok til å tåle den ekstra soveplassen. God frokost og hyggelig personale gjorde oppholdet perfekt - sammen med en helt akseptabel pris.

Dato for oppholdet: juni 2018
1  Takk, Manemo
Helena A, Kundansvarig på Freys Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. juni 2018

Tusen tack!
Hjärtligt välkomna tillbaka snart igen.

Anmeldt 5. mai 2018 via mobile enheter

Sentralt hotell rett ved Arlanda Express og like ved byens shopping område.

Hyggelig betjening i resepsjon som villig svarte på spørsmål.

Koselige rom, be om rom i 7 etg. Der er det små balkonger hvor man kan nyte morgenkaffen.

Rommet var praktisk med kjøleskap og microovn samt vask

Dato for oppholdet: april 2018
Takk, KirstiN767
Helena A, Kundansvarig på Freys Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. mai 2018

Tusen tack Kirsti,
Hjärtligt välkommen tillbaka!

Anmeldt 22. april 2018 via mobile enheter

Overnattet her en natt på forretningsreise, stort og fint rom med balkong i øverste etasje. God seng, arbeidsområde og wifi som gikk å gjøre unna litt jobb over. Hyggelig betjening og god frokost. Kort vei til flytoget, noe som kan være en fordel hvis man ankommer sent. Grei gåavstand til gamla stan.
Et hotell jeg kommer til å bruke igjen.

Dato for oppholdet: april 2018
2  Takk, Gaute-Oslo
Helena A, Kundansvarig på Freys Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. april 2018

Tusen tack Gaute-Oslo,
Hjärtligt välkommen tillbaka!

Anmeldt 22. januar 2018

Lite og hyggelig hotell sentralt i Stockholm. Veldig små rom, men det gikk greit. Bra frokost, og selv om de ikke serverte speilegg, så serverte de oss det hver morgen(tok lang tid å varme pannen, som de gjorde bare for oss) Koselig med bamser på rommet, og vi kjøpte selvfølgelig med bamser hjem. Spiste på hotellet første kvelden, og det var ikke godt. Burger med merkelige smaker, men antagelig bare vi som er kresne.
Fint utgangspunkt for å se seg om i byen. Ca. 20 min å gå til Gamla Stan.

Dato for oppholdet: mai 2017
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, sabrina557
Helena A, Kundansvarig på Freys Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. januar 2018

Tusen tack för att du tog dig tid att lämna din feedback. Trevligt att se att ni hade en fin vistelse hos oss. Personalen på Belgobaren gör alltid sitt yttersta för att hjälpa till med förfrågningar på frukosten när det är möjligt. Glad att de hade möjlighet att ordna med er specialbeställning. Hjärtligt välkomna vid ett annat tillfälle.
Mvh Helena