144Bj_rn_A
4,0 av 5 boblerRenslighet
4,0 av 5 boblerService
Mediablonde, KundansvarigFreys Hotel, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 23. jan. 2019
Tusen tack för att du tog dig tid att lämna din feedback och för dina vänliga ord. För utom våra ekonomirum och standard rum erbjuder vi även lite större superior rum och balkong rum om ni kanske önskar prova ett lite större rum vid nästa tillfälle. Hör gärna av dig om du har några övriga frågor eller funderingar.
Ha en fin dag!
1.9 km fra Freys Hotel
Se flere hoteller i Stockholm
Anmeldt 26. desember 2018 via mobile enheter

Stockholms koseligste hotell
Vi bor alltid på dette hotellet,sentralt, ikke tilknyttet de store kjedene, og man føler seg så velkommen. Hyggelig personale,rene rom og en frokost der ingen ting mangler

Dato for oppholdet: desember 2018
Takk, 385lisbethn
SaraSJohansson, Sälj & Marknadsansvarig på Freys Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. desember 2018

Tack för din feedback och fina ord. Roligt att se att ni trivs och att ni återkommer till oss när ni besöker Stockholm. Det är det finaste betyg vi kan få och det betyder mycket för oss. Vi hoppas på ett snart återseende!

Vänliga hälsningar,
Sara - Freys Hotel

Anmeldt 9. desember 2018 via mobile enheter

Veldig bra hotell i hjerte av Stockholms shoppingområde. Hyggelige ansatte, rent, stilige rom og god frokost. Gode spisesteder i nærheten. Her overnatter vi gjerne igjen. Hotellet anbefales på det varmeste.

Dato for oppholdet: desember 2018
Takk, 931a2019
Mediablonde, Kundansvarig på Freys Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. desember 2018

Tusen tack!
Hjärtligt välkomna tillbaka snart igen.
Mvh Helena

Anmeldt 6. november 2018

Bare noen hundre meter fra sentralstasjonen og gangavstand til det mest sentrale i Stocholm. Hadde tre overnattinger i 4 etg. rett over innganspartiet i en l en litt stille sidegate. Rent pent på rom, god frokost. Hyggelig personale. Kan gjerne sove her igjen.

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, Tore T
Helena A, Kundansvarig på Freys Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. november 2018

Tusen tack!
Vad trevligt att se att du trivdes hos oss och hoppas att vi snart får se dig tillbaka i Stockholm igen.
Med vänlig hälsning

Anmeldt 10. juni 2018 via mobile enheter

Perfekt beliggenhet i forhold til det meste, to minutt å gå fra Arlandaexpressen og Drottninggatan (shopping) og 10-15 minutter til fots til Gamla Stan mm. Vi hadde et dobbelt- og et tremannsrom, begge koselige med greie bad, kjøleskap og vannkoker. Den oppredde sofaen var god å sove på, og rommet var stort nok til å tåle den ekstra soveplassen. God frokost og hyggelig personale gjorde oppholdet perfekt - sammen med en helt akseptabel pris.

Dato for oppholdet: juni 2018
1  Takk, Manemo
Helena A, Kundansvarig på Freys Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. juni 2018

Tusen tack!
Hjärtligt välkomna tillbaka snart igen.
Mvh

Anmeldt 5. mai 2018 via mobile enheter

Sentralt hotell rett ved Arlanda Express og like ved byens shopping område.

Hyggelig betjening i resepsjon som villig svarte på spørsmål.

Koselige rom, be om rom i 7 etg. Der er det små balkonger hvor man kan nyte morgenkaffen.

Rommet var praktisk med kjøleskap og microovn samt vask

Dato for oppholdet: april 2018
Takk, KirstiN767
Helena A, Kundansvarig på Freys Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. mai 2018

Tusen tack Kirsti,
Hjärtligt välkommen tillbaka!