Anmeldt 14. april 2019 via mobile enheter

God service, stort fint og rent rom. Kjempegod frokost med godt utvalg av kontinental og engelsk frokost.
Gåavstand til sightseeing og shopping. Stockholm har et godt undergrunn system så det er enkelt å komme seg rundt.

Dato for oppholdet: april 2019
Takk, tonea700
Anmeldt 25. mars 2019

Mine minner fra Hotel Reisen på Skeppsbron var fra 1950-årene da jeg besøkte min far som jobbet en periode i Stockholm og bodde her. I og med at vårt reisefølge skulle "studere" Regalskeppet Vasa, passet det svært godt å bo på dette tradisjonsrike hotellet (over 200 år!) med fint maritimt preg. Ble møtt av veldig hyggelige folk i resepsjonen. Ett rom av våre tre var det en feil med. Ingen problem - de fikk bytte greit til et supert rom. Frokosten er UTMERKET med veldig flott utvalg mat og drikke, sunne valg er lette å ta. Det vi synes trakk litt ned, var trengselen ved frokosten, da hotellet var svært fullt og alle ville ha frokost på samme tid. Men det ordnet seg med kjappe servitører med super serviceinnstilling! Lunsj i barområdet er også helt flott!
Hotellet ligger flott til med front ut mot en vakker del av Stockholms nærmeste skjærgård. Anbefaler det på det varmeste!

Dato for oppholdet: mars 2019
Takk, sisseljacobsdatterb
Anmeldt 11. desember 2018

Ønsker du å bo sentralt i Stockholm - og i Gamla Stan kan dette hotellet anbefales. Be om å få utsikt mot havnen og Skeppsholmen. 200 meter å gå til til Slussen for båt over til Skansen. 500 meter inn til "sentrum".
Frokosten er bra, men det blir til tider vel trangt i frokostsalen. 10 cm. mellom bordene er ikke mye..
Skal du spise ute bør du unngå en del av restaurantene i Gamla Stan som f.eks " Svarta Fåren" ( ren turistfelle). Liker du fisk kan jeg anbefale Restaurang B.A.R.

Romtips: Be om rom med utsikt mot havnen og Skeppsholmen
Dato for oppholdet: desember 2018
1  Takk, johnkennetha63
Anmeldt 15. juli 2018

Et av Stockholms aller fineste og beste hoteller med atmosfære av gamle dager. Rommene er smakfulle og behagelige, med en standard godt over gjennomsnittet. De fleste rommene ligger inn mot rolige gater. Rommene mot sjøen har praktfull utsikt over sjøen.

Dato for oppholdet: august 2017
Takk, vooy
Anmeldt 28. mai 2018

Gammelt anerikt hotell som ligger veldig sentralt til ved gamla Stan. De gjennomgår nå en oppgradering og opp pussing av rom noe som var på tide da de begynte å bli slitte. Hyggelig betjening. Service med parkering av bil. Enkelte rom har badstue og bobledad. Noen terrasse. Rent og fint. Savnet minibar på rommet med kald drikke

Romtips: Rom med litt ekstra koster litt ekstra ;) men det er verdt pengene
Dato for oppholdet: mai 2018
Takk, Lillis666