nilspfa
Gjøvik, Norge
5,0 av 5 boblerAnmeldt 10. jan. 2019via mobile enheter
Dato for oppholdet: januar 2019
Fredrik B, Guest Relations ManagerClarion Hotel Amaranten, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 10. jan. 2019
Tusen tack för din fantastiska feedback här på Tripadvisor. Det glädjer oss så att du trivts så bra hos oss och njutit av av stillheten uppe på rummet.
Vi önskar dig en underbar vecka och ser fram emot ditt nästa besök.
Bästa hälsningar
3.2 km fra Clarion Hotel Amaranten
Svømmebasseng
Se flere hoteller i Stockholm
Anmeldt 9. september 2018 via mobile enheter

Har bodd her tidligere og valgte hotellet igjen. Hyggelige lokaler og hyggelig betjening. Rommene er godt isolert. Ikke mye støy fra gang eller gate. Fin frokostbuffet med mye å velge. Rimelig overnatting i en sentral og vakker del av Stockholm.

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, aed1976
Clarion_Amaranten, Guest Relations Manager på Clarion Hotel Amaranten, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. september 2018

Hej!
Mycket riktigt, här kan man bo! Och vi är väldigt glada att ni bodde hos oss och dessutom att ni uppskattade vistelsen så mycket som ni gjorde!

Tusen tack för att du givit oss en femma i betyg här på Tripadvisor! Jag hoppas att vi snart får chansen att ta hand om er igen och att du får en trevlig start på sommaren!

fredrik.berglund@choice.se

Anmeldt 26. juli 2018

Etter å ha kjørt 50 mil gledet vi oss til å sjekke inn på hotellet, men gleden ble kortvarig.. Inne på hotellrommet var det over 30 grader, og løsningen på dette var å sette inn en bråkete gulvvifte, som hørtes ut som en to-motors propellfly, noe som resulterte i lite søvn. Vi hadde gledet oss til frokosten da vi hadde lest mye positive anmeldeser om den, men selv den var ingen høydare, svett ost og salami kan man få ellers også. Skuffelsen toppet seg når vi hadde satt oss ned for å spise frokost og det dryppet vann i hodet på oss fra taket, og når vi sier ifra til de ansatte så får vi beskjed om at "hotellet svetter"!? Oppholdet ble derfor mye kortere enn planlagt! Det eneste positive med oppholdet var hjelpen vi fikk fra booking.com når vi ønsket å sjekke tidligere ut!

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, Rune H
Anmeldt 22. april 2018 via mobile enheter

Hyggelig og fint hotell sentralt plassert i Stockholm. Kontantløst, sympatisk restaurant med god frokostbuffet. Betjeningen er smilende og imøtekommende. Stille og rolig omgivelser selv midt i storbyen.

Dato for oppholdet: april 2018
Takk, aed1976
Clarion_Amaranten, Guest Relations Manager på Clarion Hotel Amaranten, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. april 2018

Hej!

Tack för att du tagit dig tid att svara på feedback från din senaste vistelse.

Vi är så glada att höra att ni haft det så bra hos oss och att ni fått ett så gott bemötande.
Jag hoppas att ni får en fin vår tills vi ses igen!

Anmeldt 16. april 2018

Nå er ikke hotellet lenger under ombygging og fremstår som moderne og med fin innredning. Svært hyggelig personale; spesielt i resepsjonen. Fine og funksjonelle rom.Bra frokost, sentralt og kort avstand til Centralstasjonen med Arlanda Express. Hva mer trenger vi?

Dato for oppholdet: april 2018
Takk, DogOnSnail
Clarion_Amaranten, Guest Relations Manager på Clarion Hotel Amaranten, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. april 2018

Hej Jörgen!

Tusen tack för din fina feedback från din vistelse hos oss förra veckan.
Jag är så glad att höra dina fina ord om er vistelse. Vi är så glada att höra att du gillar vårat utseende efter vår renovering och att du älskar både personalen och vårat läge. Jag hoppas att hela företaget hade en fin tid tillsammans här och att ni snart kommer åter. Med eller utan kollegor.

Bästa hälsningar

Anmeldt 23. januar 2018

Hotellet ligger bra til på Kungsholmen. Har aldri bodd på Amaranten før men dette var en overraskelse med masse hyggelige små butikker og mat steder rundt omkring. Her skal jeg bo flere ganger. Mye roligere å gå på shopping her enn midt i Stockholms city.

Dato for oppholdet: januar 2018
  • Reisetype: Reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, Kristin G
Clarion_Amaranten, Guest Relations Manager på Clarion Hotel Amaranten, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. januar 2018

Hej Brita Kristin,

Tack för din fina feedback från din senaste vistelse hos oss.
Jag blir så glad att höra att ni haft en så fin vistelse och att du blev överraskad över både kvarteret och hotellet. Det är precis så vi vill att våra första-gångs-besökare ska känna, Jag hoppas att du snart kommer åter, då guidar vi gärna till våra egna favoritställen här i stockholm. Förvänta dig att bli positivt överraskad!

Jag hoppas att du får en härlig vinter och en fin start på 2018!