“God frokost”

Beste priser for
Innsjekking dd/mm/åååå Utsjekking dd/mm/åååå
Prisene er for 1 rom, 2 voksne
Vis priser
Sammenlign beste priser fra populære reisesteder
og 9 sider til!
Nr. 40 av 155 hoteller i Stockholm
Anmeldt 28 mai 2017 via mobile enheter

Fint hotell, sentralt med kort vei til Gamla Stan, shopping og restauranter. Vi hadde fint nyoppusset rom. Frokosten var meget bra. Stille og rolig med minimal gatestøy da vi hadde rom i 3.etg inn mot bilfri sidegate.

Opphold: mai 2017, reiste som et par
Takk, FFK1904

Anmeldt 4 oktober 2015 via mobile enheter

Ligger veldig sentralt til rett ved shoppinggate og T-centralen, i tillegg til gangavstand til gamla stan. Bra, gratis Internett. Rommet var helt ok, med litt rar lukt i dusjen og gult lys på badet. Supergod frokost med kult interiør!! Syns rommene hadde litt lav standard i forhold til inntrykket av resten av hotellet. Usikker på om jeg kommer tilbake

Opphold: oktober 2015, reiste med familie
Takk, Johanne L
My Ö, Receptionschef på Elite Hotel Adlon, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13 oktober 2015

Hej Johanne,
Tack för att du har tagit dig tid och skrivet ett omdöme om oss på Tripadvisor! Dina kommentarer och synpunkter är viktiga för oss!
Vad kul och höra att du uppskattar vår frukost och internetuppkopplingen som vi har!
Vi ska renovera och uppdatera vissa ut av rummen så att det blir samma standard som dem övriga delarna av hotellet.
Jag hoppas att vi får välkomna dig tillbaka till Elite Hotel Adlon!
Vänliga hälsningar,

Anmeldt 6 september 2015

Det fine navnet og mange stjerner hjalp ikke. Rommet var umoderne og svært dårlig lydisolert (hørte barnegråt og tv fra naborom). Det verste var likevel resepsjonen - følte meg hensatt til russisk studenthjem pga kontrollen ved ankomst. Selv om rommet var betalt fullstendig på forånd ville resepsjonisten se ID. Det var ikke et problem for meg, tvert imot er det en betryggende rutine, men et problem oppsto da hun tok å skannet og lagret ID-en, til tross for min uttalte motvilje mot dette fordi det var mitt pass. Hun påsto dette er en EU-regel som alle hoteller skal følge, men siden jeg er ofte i Sthlm så vet jeg at andre hoteller på samme nivå IKKE gjør dette, de sjekker bare om ID stemmer med betalingsinformasjon. Jeg ba om at hun skannet et mindre sensitivt dokument og tilbød henne førerkortet i stedet, men det ville hun ikke siden hun allerede hadde skannet passet. Jeg ble sint og ville ha pengene tilbake og bo annet sted, men fikk ikke dette heller. Dette ødela mye av helgen. Opplevde meg unødvendig overvåket og behandlet som en potensiell kriminell. Argumentet "din informasjon er säker hos oss" kjøper jeg ikke da jeg selv jobber med digitalisering. Jeg støtter kontroll av ID, men ikke unødvendig lagring av personopplysninger på ukjente steder. Kommer aldri tilbake. Velg Freys eller Sheraton i stedet for dette.

• Opphold: juni 2015, reiste som et par
3  Takk, Geir A
My Ö, Receptionschef på Elite Hotel Adlon, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18 september 2015

Hej Geir,

Tack för att du har tagit dig tid och skrivit ett omdöme om oss här på Tripadvisor.
Dina förslag, synpunkter och kommentarer är viktiga för oss.
Jag är väldigt ledsen för hur du blev bemött sist när du bodde hos oss.
Jag vill gärna få möjligheten att tala med dig på telefon om det här.
Om du vill och kan får du gärna maila mig dina kontaktuppgifter så jag kan kontakta dig.
Tack på förhand.
Med vänlig hälsning,
my.ohrn@elite.se

Anmeldt 18 august 2015 via mobile enheter

Vi var her i Juli 2012.
Rent og fint hotell rom.
Bare utrolig lite og veldig lite bad. Men fungerte helt ok til å være en uke. Men skal ta litt større rom neste gang. Veldig god frokost. Hotellet ligger sentralt på Stureplan med parkeringshus rett over gata. Lett å finne frem.

Opphold: juli 2015, reiste som et par
Takk, anin82
My Ö, Receptionschef på Elite Hotel Adlon, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1 september 2015

Hej,
Stort tack för ditt fina omdöme här på Tripadvisor.
Det gläder mig att höra att ni uppskattar vårt centrala läge samt frukost.
Vi önskar dig varmt välkommen tillbaka till Stockholm och Elite Hotel Adlon.
Vänliga hälsningar

Anmeldt 20 juli 2015

Fantastisk beliggenhet. Her er du nær det meste i Stockholm C. Hotellet har jeg bodd på tidligere , men det begynner å vise tegn på at det er noe nedslitt. Støy kan være et problem om det er så varmt at man må ha vinduet åpent om sommeren. Hotellet har ikke et klimaanlegg som er godt nok , om det overhode finnes. Rommet var bra rengjort , og frokosten bra. Resepsjonistene var meget hjelpsomme , og responderte momentant om du trengte hjelp.

Romtips: Høyere etasje
Se flere romtips
  • Opphold: juli 2015, reiste med familie
Takk, Olaf J
My Ö, Receptionschef på Elite Hotel Adlon, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27 juli 2015

Hej Olaf,

Tack för att du har lämnat ett så fint omdöme om oss här på Tripadvisor.
Det gläder oss mycket att ni har haft en fin vistelse och uppskattar vårt centrala läge och service.
Feedback är viktigt för oss och vi strävar efter att ge en fantastisk gästupplevelse.
Vi kommer att renovera delar av hotellet så att hotellet blir mer uppdaterat och även då rummen.
Varmt välkomna tillbaka!

Vänliga hälsningar,
Elite Hotel Adlon

Hoteller du kanskje også vil like ...
Reisende så også på disse Stockholm hotellene
ProfilHotels Central Hotel
Nordic Light Hotel
Nr. 28 av 155 i Stockholm
1 566 anmeldelser
Vis priser

Har du vært i Elite Hotel Adlon? Del dine erfaringer!

Tilleggsinformasjon om Elite Hotel Adlon

Adresse: Vasagatan 42, Stockholm 11120, Sverige (tidligere Adlon Hotell)
Beliggenhet: Sverige > Stockholm > Stockholm > Norrmalm
Fasiliteter:
Bar/salong Forretningssenter med Internett-tilgang Treningssenter/treningsrom Gratis frokost Gratis Internett-tilgang (WiFi) Romservice Suiter Rullestoltilgang
Hotellstil:
Nr.30 luksushotell i Stockholm
Nr.42 romantisk hotell i Stockholm
Prisnivå: kr 1 056 - kr 2 215 (Basert på gjennomsnittspriser for et standardrom)
Hotellklasse:4 stjerne — Elite Hotel Adlon 4*
Antall rom: 100
Alternativer for reservasjon:
TripAdvisor er stolt av å være partner med Hotels.com, Booking.com, Stena Line Travel Group AB, TripOnline SA, Expedia og 5viajes2012 S.L. slik at du trygt kan bestille fra Elite Hotel Adlon. Vi hjelper millioner av reisende hver måned med å finne det perfekte hotellet for både ferie- og forretningsreiser, med de beste rabattene og spesialtilbudene.
Også kjent som:
Adlon Hotell Stockholm
Adlon Hotell Hotel Stockholm

Er dette din oppføring på TripAdvisor?