“Fin utsikt og god mat”

Vurdert som nr. 3 125 av 3 593 Restauranter i Stockholm
Omgivelser: Södermalm (bydelsområde)
Omgivelser: Södermalm (bydelsområde)
Anmeldt 18. september 2021 via mobile enheter

God mat, fantastisk utsikt, men alt for høy musikk.

Vi var to voksne par dom booket bord her en lørdag i september. Ble fornøyd med alt, bortsett fra musikken. Var veldig høy, vi klaget på den to ganger, men det endte med st vi tok dessert og kaffe avec hjemme hos vårt vertskap.

Takk, ingridc406

Anmeldt 10. oktober 2021 via mobile enheter

Dato for besøk: oktober 2021

Reisende som så på Sjöstaden Skybar, så også på

Stockholm, Stockholm

Har du vært i Sjöstaden Skybar? Del dine erfaringer!