Anmeldt 16. juli 2018

Dato for oppholdet: juli 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Anmeldt 17. mai 2018

Brukte mine bonuspoeng og bodde på hotellet i to netter. Gangavstand fra jernbanestasjonen, helt greit rom, men litt forvirrende hotell, da fet består av flere bygninger og det var et stykke å gå til rommet. Fikk litt danskebåtfølelse. Grei frokost, men rennende eggerøre var ikke akkurat fristende.

Dato for oppholdet: oktober 2017
1  Takk, kristine jelstr... t
Anmeldt 2. mars 2018

þægilegt hótel hef gist þarna áður morgunmaturinn var góður. Rétt hjá drotningargötuni og rétt hjá kirkjuni þar sem ólaf palme var jarðaður og skotinn .Ekkert mál að fá að geima töskur því að flugið okkar kom snemma og við fórum seint.

Dato for oppholdet: februar 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, bhjorv983590
ScandicNB, Shiftleader Front Office på Scandic Norra Bantorget, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. mars 2018

Dear Bhjorv983590,

Thank you for sharing your feedback with us.
We're glad to hear that you enjoyed your stay with us, and we hope to see you here soon again.

Kind regards,
Beatrice Holm
Shiftleader Front Office

Anmeldt 2. oktober 2017 via mobile enheter

Dette er et bra hotell sentralt i Stocholm, som egner seg godt til familieferie. Vi er en familie på 4 hvorav to er tenåringsbarn, og juniorsuiten vi bodde på var midt i blinken for oss både fra et økonomisk og et praktisk synspunkt. Hotellet ligger i en 10-12 minutters gangavstand fra Stockholm Centralstasjon, altså nokså sentralt.

Dato for oppholdet: oktober 2017
Takk, Erlend A
Anmeldt 11. august 2017

Sentralt beliggende i rolig strøk. Gangavstand til Segelstad torg og Jernbanen. Kort veg til område med kafeer og enkle spisesteder. Kontantløs minishop i resepsjonen. Opplevde en del intern kommunikasjonssvikt blandet personalet.

Dato for oppholdet: mai 2017
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, Geir D
ScandicNB, Front Desk på Scandic Norra Bantorget, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. august 2017

Hej Geir!

Tack för att du tog dig tid till att dela med dig av din upplevelse.
Jag skulle gärna vilja höra mer om din vistelse och kommunikationsmissarna hos personalen, du får gärna kontakta mig på beatrice.holm@scandichotels.com.
Jag hoppas att du hade en bra vistelse hos oss i övrigt och att vi får se dig här snart igen!

Med vänlig hälsning,
Beatrice