Britt B
Skien, Norge
4,0 av 5 boblerAnmeldt 21. jan. 2019
Dato for oppholdet: desember 2018
Romtips: Be om et rom med utsikt til parken.
4,0 av 5 boblerVerdi
4,0 av 5 boblerService
4,0 av 5 boblerSovekvalitet
idamajat, ChefClarion Hotel Stockholm, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 22. jan. 2019
Hej!
Tack för din recension och ett fint betyg!
Härligt att höra att du trivs så bra hos oss. Vad är det du hade önskat på frukosten/ saknade?
Varmt välkommen snart igen!
Mvh
4.9 km fra Clarion Hotel Stockholm
Se flere hoteller i Stockholm
2025 av 3 923 anmeldelser
Anmeldt 15. oktober 2018 via mobile enheter

Booket ett økonomi dobbelt rom for en natt. Rommet var veldig lite og trangt for to. God seng og ok bad. Men veeeeldig varmt på rommet, ble så varmt at det ble såsom så med søvn. Veldig hyggelig bar i samme bygg. Frokost var veldig god, godt utvalg. Parkering- i bygg under hotellet... veldig dyrt! Alt i alt, midi på treet opplevelse

Dato for oppholdet: oktober 2018
1  Takk, ParNorge
Johanna Ö, Kundansvarig på Clarion Hotel Stockholm, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. oktober 2018

Hej ParNorge,

Tack för din recension och vad kul att du tyckte att frukosten var bra!
Våra dubbelrum economy är 14 kvm men vi har flera andra rumstyper där det största är 120kvm. Vad tråkigt att ni hade varmt i rummet, jag hoppas att vi åtminstonde kunde hjälpa till med en fläkt för lite kyla om det inte gick att åtgärda.

Ha en fin höst och välkommen åter!

Anmeldt 13. oktober 2018 via mobile enheter

Flott sted at vare på. God service og nerhet til Stockholms by👍. T bane eg 100 meter fra hotellet😊God frokost flott personal og gode at prate med🤗. Rekomenderes fra mei 🤔Ok pris nivå og god konfarense hotell.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, axept
Johanna Ö, Kundansvarig på Clarion Hotel Stockholm, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. oktober 2018

Hej,

Tack för ditt fina omdöme och vad kul att du rekommenderar oss! Det blir vi jätteglada för.

Ha en fin vecka och välkommen åter!

Anmeldt 29. august 2018

Vi giftet oss og hadde base på hotellet og der ble vi godt ivaretatt. Vi fikk sjampanje på rommet, noe som var veldig hyggelig og overraskende. Kan og anbefale frokost med veldig god omelett. De i resepsjonen var og veldig behjelpelige .

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, Gro J
Johanna Ö, Kundansvarig på Clarion Hotel Stockholm, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. august 2018

Gratulerar till bröllopet!
Vad härligt att höra att ni hade det bra hos oss, det blir vi väldigt glada över.

Ha en fortsatt fin sensommar och varmt välkomna att fira bröllopsdagen hos oss nästa år!

Hälsningar

Anmeldt 20. august 2018

Inner tier, flott beliggenhet, kort vei til metro, gode muligheter å sykkle i område, shoping lett å gjøre, god mat, meget sørvis innstilte personale i resepsjonen, de ansatte hadde alltid et smil å dele med deg. Noe som var negativt er at det var for lave stoler, med tanke på dem med problemer å komme seg opp og ned av stolene, Men dette er jo bare en meget liten negativ ting. Men karnsje en ide til hotellet. Ellers et flott hotell å slappe av på.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, ankarne
Johanna Ö, Kundansvarig på Clarion Hotel Stockholm, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. august 2018

Tack för din fina recension.

Kul att du gillade både hotellet, personalen och våra fina omgivningar. Och din kommentar om stolarna tar vi med i vårt förbättringsarbete.

Ha en fin höst och varmt välkommen åter!

Anmeldt 10. august 2018 via mobile enheter

Fint hotell som ligger sentralt i Stockholm. Gode muligheter for buss og metro rett ved hotellet. Gamla stan ligger 15 minutter unna til fots. Det er også bra muligheter for shopping i bydelen. Mange fine spisesteder i nærområdet.

Takk, stianwintherrugtvedt
Johanna Ö, Kundansvarig på Clarion Hotel Stockholm, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. august 2018

Tack Stian,

Vad kul att du uppskattade både hotellet och vårt centrala läge på Södermalm i Stockholm.

Ha en fortsatt bra sommar och välkommen åter!

Hälsningar