“Nydelig mat og hyggelig atmosfære”
Anmeldelse av Bar Nombre

Bar Nombre
Reserver med
Bar Nombre er ikke tilgjengelig for det valgte klokkeslettet. Velg et annet tidspunkt, eller søk etter restauranter med ledig kapasitet.
Tidspunktet du valgte, har allerede passert.
Vurdert som nr. 4 av 3 255 Restauranter i Stockholm
Kjøkken: Svensk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Vasastan
Anmeldt 24 september 2017 via mobile enheter

Kan varmt anbefale denne restauranten og spiser der gjerne igjen. Veldig hyggelig betjening og nydelig mat -både i smak og presentasjon.

Takk, Ellen F

Anmeldt 10 august 2017 via mobile enheter

Denne koselige restauranten er som en oase på Stockholms savanne. Vi gikk for deres fastsatte treretters og vi skulle ønske det hadde vært ti retter (selv om vi var stappmette). Trøffelmajonesen var himmelsk og basilikumsorbeeten satte varige spor i ganen.. Anbefales!

1  Takk, Jeanettehaga
Anmeldt 9 august 2017 via mobile enheter

Veldig hyggelig spisested med meget god mat og vinkompetente servitører! Retter som er perfekt til å dele, fulgt opp av nydelig kjøttrett! Gode drinker og omfattende spansk vinkart+ noen ekstra kjelleralternativer! Kommef absolutt tilbake!

Takk, AtleSoloy
Anmeldt 1 august 2017 via mobile enheter

Detter er ikke en tapasbar, men en restaurant med fokus på gode spanske råvarer og en betjening som er genuint opptatt av det de serverer. Ser frem til vårt neste besøk.

Takk, Ole Christian J
Anmeldt 11 juli 2017 via mobile enheter

Perfekt måltid! Skinke og Chorizo til forrett og et fantastisk lam til hovedrett. Basilikum sorbet var en positiv overraskelse og varmt anbefalt av personalet. Ypperlig service, fin atmosfære og utrolig god mat gjorde dette til en uforglemmelig kveld. Vi kommer gjerne igjen!

Takk, Frode F

Reisende som så på Bar Nombre, så også på

Stockholm, Stockholm

Har du vært i Bar Nombre? Del dine erfaringer!