“Uformelt sted med topp mat og service”
Anmeldelse av Bar Nombre

Bar Nombre
Vurdert som nr. 10 av 3 650 Restauranter i Stockholm
Kjøkken: Svensk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Vasastan
Anmeldt 30. desember 2018 via mobile enheter

På grunn av julen var det en begrenset meny, men det gjorde ikke noe. Plate med skinke og croquetas til forrett. Oksekjøtt mørt som smør og flyndre til hovedretter. Veldig gode smaker og en god anbefaling av vin. Vi hadde bestilt bord, og det var lurt, her var det fullt. Ble plassert i en koselig kjeller med litt roligere stemning enn oppe i baren.
Har ingenting å utsette på dette besøket, vi kommer tilbake!

Takk, 520_yvindk

Anmeldt 14. oktober 2018 via mobile enheter

Etter å ha prøvd flere gode restauranter i Stockholm holder denne et meget høyt nivå.Servitørene hadde god kunnskap om både mat og vin.En flott kveld med gode smaksopplevelser.Dette er en perle i Stockholm.Et behagelig prisnivå.Verdt hver ei krone.Vi kommer tilbake

Takk, AnitaS4323
Anmeldt 11. september 2018 via mobile enheter

Tusen takk for ein veldig god matopplevelse! I ein kokk sitt synspunkt så var dette den beste restauranten ut av mange restaurantbesøk i Stockholm by! Ambefalast på da sterkaste!

Dato for besøk: august 2018
1  Takk, synnehagatun
Anmeldt 2. august 2018 via mobile enheter

Beste restaurantbesøket vi hadde i Stockholm! Utsøkt mat og personale var veldig hyggelige! Den ligger utenfor gamla stan ved en hovedvei, men det gjorde oss absolutt ingenting. Anbefaler å bestille snacks/forrett + hovedrett for å bli ordentlig mett, og for å få et supert måltid.

Dato for besøk: august 2018
Takk, Ingridboneng
Anmeldt 30. juli 2018

Nydelig måltid. Tett, men hyggelig uteservering. Fikk anbefalt svært gode viner til de ulike matrettene.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, tarjeiv2015

Reisende som så på Bar Nombre, så også på

Har du vært i Bar Nombre? Del dine erfaringer!