7 personer ser på dette hotellet
Fullt refunderbart før fre. 13. okt.
Forhåndsbetaling er ikke nødvendig
Fullt refunderbart før lør. 14. okt.
Bli belønnet med One Key
Vio.com
Fullt refunderbart før søn. 15. okt.
Forhåndsbetaling er ikke nødvendig
Expedia.comUSD 194
ZenHotels.comUSD 199
Anmeldt 24. juli 2022

Ut fra hva vi hadde lest om hotellet i forkant hadde vi høye forventninger. Som alle ble oppfylt: Sentral beliggenhet med gangavstand til Gamla Stan og kort vei til T-banen. Ligger i et hyggelig område med en fin park og fortausrestauranter. Rommene og sengene var veldig bra og vendte ut mot en stille og fin bakgård. Betjeningen var veldig hyggelig og imøtekommende. Alle i reisefølget var veldig godt fornøyd, ingenting å klage på. Mye for pengene og gjerne et hotell vi bruker neste gang.

Dato for oppholdet: juli 2022
Takk, 430olan
Anmeldt 1. april 2019

Veldig hyggelig beliggenhet ved Mariatorget. Fin beliggenhet dersom man ønsker å se noe annet enn kun City og Gamla stan. Sødemalm er verdt å få med seg. Det er også en kort spasertur til Gamla stan. Rommet var stort og fint med utstikt til parken. Badet var også stort med badekar.

Romtips: Bestill rom med utsikt til parken.
Dato for oppholdet: mars 2019
3  Takk, trinel2014
Anmeldt 13. november 2017

Kult hotell av veldig bra kvalitet. Veldig bra frokost - utrolig stille og rolig (vi hørte ikke en lyd utenfra når vi var inne på rommet). Bra senger med veldig bra sengetøy og et bra utvalg av puter :-) Veldig mange puber og serveringssteder i nærheten.

Romtips: Rom mot bakgården er utrolig stille.
Dato for oppholdet: november 2017
1  Takk, Trond Are H
Anmeldt 13. august 2017 via mobile enheter

Sentralt plassert på Sødermalm med kort spasertur til Gamla Stan. Flere hyggelige restauranter i nærheten. Cafe Rival vegg-i-vegg anbefales til lunsj, en kopp kaffe eller et glass vin.
Standard rom er luftig og med meget gode senger, deilig mykt sengetøy og tre puter per person. Badekåper, føner, strykejern, paraply og store badehåndklær, men savner kaffe/vannkoker på rommet. Variert frokostbuffet hvor du kan bestille flere småretter (omelett, smørstekte champignoner, pannekaker osv, samt alle typer kaffe (latten var nydelig) og dagens aviser. Veldig bra! Vi bor gjerne her neste gang også.

Dato for oppholdet: august 2017
Takk, CatharinaS590
Anmeldt 22. januar 2017 via mobile enheter

Hyggelig hotell med god service. Fantastiske senger med senge tøy i egyptisk bomull. DVD spillet m DVD er en kunne benytte, koble til PC eller tlf med Jack plugg til lyd anlegget. Artig med vindu mot sengen fra dusjen. Ligger meget sentralt i nærheten av mange butikker som også holder åpent på søndager. Spiste meget god mat (middag på hotellet) men anbefaler Mathias Dahlgren på Grand. Med 1 Michelin stjerne. Anbefaler å tidlig reservere søndag lunsj på søndag på hotellet. Alltid fullt og godt sted å spise lunsj. Kaffe , te, PC, vann/isbiter i 4 etg. Husk bruke de taxi i Stockholm som det står 150000 på siden av. De andre lurer deg med 3 ganger vanlig oris. Meget bra concierge service på hotellet som hjelper deg med bord bestillinger eller billetter til matiné

Anbefaler hotellet !

Dato for oppholdet: januar 2017