“Bra Gresk restaurant i Sødermalm”
Anmeldelse av Maestro

Maestro
Vurdert som nr. 6 av 3 567 Restauranter i Stockholm
Kjøkken: Gresk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Södermalm (bydelsområde)
Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Hyggelig Gresk restaurant i Sødermalm, god mat og bra service. Vi spiste Moussaka og souvlaki fläskfilé. Maten kom raskt.

1  Takk, FinnAndAnn

Anmeldt 6. desember 2019 via mobile enheter

Vi var to stk., bestilte Mixed grill og Entrecôte. Store porsjoner med mye mat, kjøttet var perfekt stekt. God vin og veldig hyggelig og serviceinnstilte ansatte. Det var også mange glutenfrie alternativer på menyen. Anbefaler hvis man ønsker en intim middagsopplevelse med god mat og drikke.

Dato for besøk: desember 2019
Takk, amless
Anmeldt 25. juli 2019 via mobile enheter

Hadde vår siste middag på denne fine og koselige restauranten på Sødermalm. De har både inne og uteplasser og har masse god gresk mat. Kan absolutt anbefales, og middag for fire kom på inder kr 1.000.

Dato for besøk: juli 2019
2  Takk, 335_yvindh
Anmeldt 5. juli 2019 via mobile enheter

Spiste en veldig god middag på denne lille og koselige restauranten. Bra service, litt lite og trangt lokale kanskje, men koselig likevel.Suveren mat kommer gjerne gjen.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, 697vegardf
Anmeldt 9. august 2018 via mobile enheter

Super mat! Flott service! Maestro leverer! Er du klar for god mat i hyggelige omgivelser bør dette stedet besøkes.

Dato for besøk: august 2018
Takk, stianwintherrugtvedt

Reisende som så på Maestro, så også på

Stockholm, Stockholm

Har du vært i Maestro? Del dine erfaringer!