“Helt greit”

Kjøkken: Steakhouse
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Norrmalm
Anmeldt 18. august 2021

Biffen var helt grei, ikke noe mer. Bestillingen tok litt tid da det kun var en servitør. Alt for høy musikk inne i restauranten etter vår smak.

2  Takk, RB844

Anmeldt 30. mai 2019 via mobile enheter

Bra service og nydelig mat. 10 personer i følget, hvorav 4 barn. Alle veldig fornøyd med maten. Anbefales for et godt måltid.

Dato for besøk: mai 2019
Takk, Thomops
Anmeldt 2. mai 2019 via mobile enheter

Meget bra kjøtt!! Jeg har vokst opp med hjemmeslaktet elg- og oksekjøtt, men dette kjøttet var mer enn godkjent! Hyggelig personale og god service. Det eneste jeg kan trekke på var at vi fikk en dårlig plassering, det tok noe tid før vi fikk maten og at maten var noe salt. Hvis ikke hadde det blitt toppscore!

Dato for besøk: mai 2019
Takk, karolinew552
Anmeldt 26. august 2018 via mobile enheter

Gikk inn på denne restauranten pga. plakat utenfor med dagens tilbud. Prisen her var selvfølgelig uten noe ekstra.
Bestilling gikk greit og maten kom på bordet etter ca. 15 minutter. Helt greie porsjoner men ikke noe wow-opplevelse.
Lokalet hadde nok trengt en liten oppfriskning, litt kjedelig.

Dato for besøk: august 2018
Takk, torpaatur
Anmeldt 6. september 2017

Etter å ha spist den beste spare-ribsen jeg har smakt noen gang under et besøk i juli 2017, var gårsdagens måltid en stor skuffelse.
Det smakte ikke godt og det virket som kjøttet var festet med lim på benet
Hadde gledet meg til å besøke denne restauranten på nytt, og anbefalt den til vårt reisefølge.

Det ble en stor skuffelse for oss alle, en hyggelig kelner retter opp bittelitt av inntrykket

Dato for besøk: september 2017
1  Takk, pgabrielsen

Reisende som så på The Meat, så også på

Stockholm, Stockholm

Har du vært i The Meat? Del dine erfaringer!