“Mett, men ingen smaksopplevelse.”
Anmeldelse av Pizzeria Al Forno

Pizzeria Al Forno
Vurdert som nr. 1 061 av 3 647 Restauranter i Stockholm
Kjøkken: Italiensk
Omgivelser: Norrmalm
Omgivelser: Norrmalm
Anmeldt 15. desember 2018 via mobile enheter

Jeg spiste spagetti bolognese og kona spiste Entrecôte med pommes frites. Bolognesesausen var kjedelig og smakte bare tomat og pepper, men spagettien var perfekt kokt. Entrecôten var ok, men tilbehøret smakte gatekjøkken. Ca 400SEK inkludert brus, noe det egentlig ikke er verdt. Jeg lar tvilen komme dem tilgode å gir 3 av 5 poeng

Takk, 84ingarl

Anmeldt 4. juli 2018 via mobile enheter

De var imøtekommende og ga et oss et bord. Ved bestilling virket de mer opptatt av hva konkurrentene gjorde ved siden av enn hva vi skulle ha å spise. Når maten kom var det kun 3 av 4 pizzaer som ankom, den fjerde hadde de glemt. Dette var rimelig surt siden vi hadde ventet lenge nok på å finne en spiseplass. Kunne nøye meg med pizzasalaten de kom med, som forresten ikke smakte noe særlig. Da maten omsider kom for min del var den veldig appetittelig og god. Kelnerne gjennom tiden vi spiste virket veldig lei jobben, mens noen virket uviten om arbeidsoppgavene. Når vi var ferdig og spise kom kelneren og hentet salaten, og begynte å servere et anner bord med vår salat. Dette er motbydelig. Disse menneskene må da kunne servere fersk salat til kundene. Var vår salat fersk?

Dato for besøk: juli 2018
Takk, MartinA3715
Anmeldt 11. november 2017 via mobile enheter

Travel lørdag og der bar maten preg av. Fikk bord og bestilt mat fort. Pizzaen er ok men ikke bestill lasagne, var som en gryterett uten pasta som fløt på tallerken, i tillegg var det kald og ikke stekt i midten. Servitørene er travelt opptatt med å rydde og bestille enn å ta seg av gjestene.

Dato for besøk: november 2017
Takk, TravelE19
Anmeldt 26. mai 2017 via mobile enheter

Var innom for litt lettere middag og valgte lasagne, pasta chicken med gorgonzola, pizza pepperoni og salat Parma. Alle var godt fornøyd med maten som smakte godt. Vi satt i den litt trange kjelleren. Kelneren hadde mye å gjøre og bokstavlig talt kastet seg inn og ut av vindeltrappen og sprang opp og ned. Maten kom raskt.

Dato for besøk: mai 2017
Takk, FFK1903
Anmeldt 2. august 2016 via mobile enheter

Spiste en pizza Parma take away. Fikk medsendt 2 bokser med kål som vi ikke helt skjønte hvorfor vi skulle spise. Pizzaen var god og hadde en slags hvitløksolje som var veldig god, i tillegg til ruccolasalaten var det en annen salat de kunne greid seg uten. Vil anbefale dette til de som ønsker en kjapp og enkel kveldsmat. (Lite lokale)

Dato for besøk: august 2016
Takk, sondredragset

Reisende som så på Pizzeria Al Forno, så også på

Stockholm, Stockholm

Har du vært i Pizzeria Al Forno? Del dine erfaringer!