“Anbefales”

Kjøkken: Amerikansk, Steakhouse, Bar
Middagsalternativer: Lunsj, Gatekjøkken
Omgivelser: Gamla stan og Riddarholmen
Anmeldt 28. juli 2021

God mat og topp service. Vi hadde flere forskjellige retter og spiste der fredag og lørdag.

Maten var i henhold til bestilling og service var utmerket.

1  Takk, Stian U

Anmeldt 26. juli 2019 via mobile enheter

Fantastisk og smidig service. Veldig god mat i hyggelige omgivelser i Gamla Stan. Anbefales og vi kommer gjerne igjen.

Takk, RoesslandL
Anmeldt 26. juli 2019 via mobile enheter

En bra plass med god mat. Vi spiste BBQ Baby rack og det var meget godt. Hyggelig betjening. Litt bedre seter på utsiden hadde vært ok.

Takk, RosslandR
Anmeldt 25. juli 2019 via mobile enheter

..men ingen wow-opplevelse. Veldig bra service, litt dumt at eneste kyllingretten (unntatt fajitas) var barnemeny opp til 12 år. Men stort pluss for at man fikk bestille barnemeny når man er over 12 og ikke glad i rødt kjøtt! Veldig bra! Hyggelig personale og kort ventetid på å få bestille samt til maten var på plass.

Takk, 400metteg
Anmeldt 15. juli 2019

Ligger like bak det svanske slott! Maten, får deg til å føle deg som en konge. Helt supert Verdt et besøk

Takk, GrandTour457106

Reisende som så på Texas Longhorn, så også på

Stockholm, Stockholm

Har du vært i Texas Longhorn? Del dine erfaringer!