“Thai mat på sitt aller beste”
Anmeldelse av Koh Phangan

Koh Phangan
Vurdert som nr. 353 av 3 650 Restauranter i Stockholm
Kjøkken: Thai
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Östermalm
Anmeldt 29. november 2018 via mobile enheter

Vi var der og spiste lunsj. Maten vi ble serverte smakte akkurat som når vi har vært på en god restaurant i Thailand. Rikelige porsjoner.
Vennlige servitører.
Vi vil besøke restauranten igjen, neste gang vi kommer til Stockholm.

Takk, Maria H

Anmeldt 27. juli 2018 via mobile enheter

Nydelig mat og god service. Mangoshaken tror jeg var laget i himmelen. Går gjerne hit igjen. Beste måltidet i Stockholm.

Takk, elikristinl2015
Anmeldt 15. juli 2018 via mobile enheter

Maten var nydelig, veldig autentisk thai. kult og stemningsfylt lokale. Treg, men hyggelig service, trekker ned et poeng.

Takk, cathrinea465
Anmeldt 14. juli 2018 via mobile enheter

God thaimat til grei pris sentralt i Stockholm. Vi satt på en grei uteservering, inne i lokalet var det thaistemning på steroider. Etterligning av monsunregn og spektakulær wc-opplevelse trekker opp.

Takk, Esp111
Anmeldt 29. april 2018 via mobile enheter

Fantastisk god mat og drikke. Belysning og hele atmosfæren i restauranten var helt unik. Koset oss masse og vi kan varmt anbefale denne restauranten til andre. Serviceinnstilte og flotte folk som jobber her. Vi kommer gjerne tilbake hit.

Dato for besøk: april 2018
Takk, 207kristinea

Reisende som så på Koh Phangan, så også på

Stockholm, Stockholm

Har du vært i Koh Phangan? Del dine erfaringer!