“Morsom restaurant med knallgod mat”
Anmeldelse av Stockholms Gastabud

Stockholms Gastabud
Vurdert som nr. 8 av 3 251 Restauranter i Stockholm
Kjøkken: Svensk
God for: Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Gamla stan og Riddarholmen
Anmeldt 26 juni 2017 via mobile enheter

Her må man gå spiste både middag og lunsj begge gangene urolig god mat og kjempetrivelig betjening så her kommer vi mer enn gjerne tilbake en annen gang vi er i Stockholm

Takk, Pia CB F

Anmeldt 30 april 2017 via mobile enheter

Viltkjøttbullar med potatismos og lingonsylt og en kald øl smakte fortreffelig. En brun kro med hyggelig atmosfære og grei pris. Lavmælt bakgrunnsmusikk passet oss godt.

Takk, Junsch
Anmeldt 24 april 2017

Kom over Stockholms Gastabud her på Tripadvisor. Kun noen få bord, men vi var heldige og fikk bord til en sen lunsj. Veldig hyggelig eier/betjening. Vi spiste en aspargesfyllt tortellini i chevre-saus og en lokal pølserett. Begge deler veldig gode!

Takk, Tormod R
Anmeldt 12 mars 2017 via mobile enheter

Hyggelig liten sted i Gamla Stan. Serverer typisk svensk mat. Det var ganske bra besøkt på en søndag. Hyggelig priser. Dem har økologisk pils på fat. Kan anbefales.

Takk, Michael G
Anmeldt 16 mai 2016

Det var god service og et hyggelig sted, men maten var dessverre ikke så god. Det var lite kjøtt på lammeskanken og det var vanskelig å få kjøttet fra benet. Entrecoten som min samboer spiste var han heller ikke så fornøyd med, men den var ok. Vi ville ikke kommet tilbake hit, dessverre.

1  Takk, Mia S

Reisende som så på Stockholms Gastabud, så også på

Stockholm, Stockholm

Har du vært i Stockholms Gastabud? Del dine erfaringer!