“God hjemmelaget mat”

God for: Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Gamla stan og Riddarholmen
Anmeldt 17 juli 2017 via mobile enheter

Liten, intim restaurant. Hyggelig betjening. God og hjemmelaget mat. Leverte maten raskt. Relativt rimelig mat.

Takk, Espen B

Anmeldt 26 juni 2017 via mobile enheter

Her må man gå spiste både middag og lunsj begge gangene urolig god mat og kjempetrivelig betjening så her kommer vi mer enn gjerne tilbake en annen gang vi er i Stockholm

Takk, Pia CB F
Anmeldt 30 april 2017 via mobile enheter

Viltkjøttbullar med potatismos og lingonsylt og en kald øl smakte fortreffelig. En brun kro med hyggelig atmosfære og grei pris. Lavmælt bakgrunnsmusikk passet oss godt.

Takk, Junsch
Anmeldt 24 april 2017

Kom over Stockholms Gastabud her på Tripadvisor. Kun noen få bord, men vi var heldige og fikk bord til en sen lunsj. Veldig hyggelig eier/betjening. Vi spiste en aspargesfyllt tortellini i chevre-saus og en lokal pølserett. Begge deler veldig gode!

Takk, Tormod R
Anmeldt 12 mars 2017 via mobile enheter

Hyggelig liten sted i Gamla Stan. Serverer typisk svensk mat. Det var ganske bra besøkt på en søndag. Hyggelig priser. Dem har økologisk pils på fat. Kan anbefales.

Takk, Michael G

Reisende som så på Stockholms Gastabud, så også på

Stockholm, Stockholm

Har du vært i Stockholms Gastabud? Del dine erfaringer!