“Bra service, men leverer ikke på maten”
Anmeldelse av Cafe Schweizer

Cafe Schweizer
Vurdert som nr. 2 av 147 Kaffe og te i Stockholm
Middagsalternativer: Frokost
Omgivelser: Gamla stan og Riddarholmen
Anmeldt 25. mars 2017 via mobile enheter

Kjøpte meg en stor sandwich, kaffe og juice. Juicen er egentlig det eneste jeg virkelig likte. Brødet var tørt og ikke så smakfullt. Fine råvarer, men sammensetningen ble ikke så godt som det burde vært. Svært skuffet over kaffen.

Ellers veldig koselig lokale og strålende service fra hyggelige medarbeidere som hadde god kontroll på det meste.

Takk, IngridA483

Anmeldt 18. februar 2017 via mobile enheter

Dårlig mat, ikke særlig billig heller.
Fikk inntrykk av at personalet ville ha oss ut så raskt som mulig. Ikke mulig å kjøpe vin, kun øl.

Styr unna!

Takk, Sigurd G
Anmeldt 6. desember 2016 via mobile enheter

Jeg anbefaler Cafe Schweizer til alle som kommer til Stockholm Fantastisk mat og kaffe :) Det beste med stedet er de hyggelige menneskene som jobber her, de får meg alltid til å smile.

Takk, Ekte P
Anmeldt 20. april 2016 via mobile enheter

Koselig sted med god mat og wifi, i enden av gamlebyen. Ikke så stort sted, men atmosfæren er god. Dessverre alt for dyrt til at vi kom tilbake..

Takk, SiljeD
Anmeldt 4. januar 2016 via mobile enheter

Jeg pleier og gå innom her når jeg besøker Stockholm, kafeen ligger i Gamla staden like ved slottet. De har et lite lokale, så det blir fort fult og da blir det trangt om plassen både for å bestille mat og ved bordet. Var litt misfornøyd med Apfelstrodelen sist jeg var der, men nå var den stor og med rikelig med vaniljesaus igjen. De har også en rekke lunchretter, så det er mye å velge blandt. Stedet kan anbefales på grunn av sjarm og gode mat.

Takk, Tom S

Reisende som så på Cafe Schweizer, så også på

Stockholm, Stockholm

Har du vært i Cafe Schweizer? Del dine erfaringer!

;